hallo,
heb onlangs een Edge 705 aangeschaft.
hoe wel de aansluiting met de USB-kabel goed is (op mijn scherm verschijnt de Garmin als aparte schijf) geeft Gstart steeds de foutmelding dat er geen systeem is aangesloten. Heb al alles geprobeerd, maar niets lijkt te werken.
daarnaast is het mij nog niet duidelijk of ik nu de standaard Trainingscenter moet hebben of de versie met ANT-agent. (heb wel een hartslagmeter en cadansmeter)
kan iemand mij vertellen wat er mis is?
edge 705 Gstart
-
nesselande10
- Forum-lid
[quote="nesselande10"]hallo,
hoe wel de aansluiting met de USB-kabel goed is (op mijn scherm verschijnt de Garmin als aparte schijf) geeft Gstart steeds de foutmelding dat er geen systeem is aangesloten. Heb al alles geprobeerd, maar niets lijkt te werken.
daarnaast is het mij nog niet duidelijk of ik nu de standaard Trainingscenter moet hebben of de versie met ANT-agent. (heb wel een hartslagmeter en cadansmeter)
[/quote]
Heb ik ook , dat gStart niks doet .
Je hebt geen ANT nodig , omdat je geen power meetapparaat hebt en ws ook geen USB ANT-stick.
[/quote]
Heb ik ook , dat gStart niks doet .
Je hebt geen ANT nodig , omdat je geen power meetapparaat hebt en ws ook geen USB ANT-stick.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zie eens op het forum in het speciale Garmin Edge 705 topic
Alle (of toch bijna) problemen zijn hier wel al eens de revue gepasseerd.
Alle (of toch bijna) problemen zijn hier wel al eens de revue gepasseerd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
nesselande10
- Forum-lid
ik heb die 193 pagina's met quick view doorgenomen. Veel discussies over tal van onderwerpen, maar ik heb niets kunnen ontdekken over dit probleem.
blijf dus geinteresseerd in reacties
blijf dus geinteresseerd in reacties
- amclassic-fan
- Forum-lid HC