Olympische Spelen 2012
Volgens mij op futurumshop: http://www.futurumshop.nl/nationale_tea ... land.whtml" onclick="window.open(this.href);return false;Pim360 schreef:Weet iemand of de kleding van het NL team eigenlijk te koop is ?
-
- Forum-lid
laatste km vrouwenwielrennen op Sporza....over naar judo! Ik vind die OS maar niks rechtstreeks! Gelukkig op NOS Marianne Vos Goud zien winnen!
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wie kijkt er dan ook naar deze race op Sporza :S
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Niet meer dan logisch. Ze gaan toch geen koers laten voorgaan op een kamp waar een Belgische voor een medaille strijd. Tis niet dat de Belgen zoveel mogelijkheden hebben om een medaille te winnen. Dat die kamp op een kilometer of 2 van het einde begint kunnen zij uiteraard weinig aan veranderenteamorange schreef:laatste km vrouwenwielrennen op Sporza....over naar judo! Ik vind die OS maar niks rechtstreeks! Gelukkig op NOS Marianne Vos Goud zien winnen!

-
- Forum-lid
Ja, daar zit iets in ,maar zit je op het puntje van je stoel dan vloek je wel even!NoChain schreef:Niet meer dan logisch. Ze gaan toch geen koers laten voorgaan op een kamp waar een Belgische voor een medaille strijd. Tis niet dat de Belgen zoveel mogelijkheden hebben om een medaille te winnen. Dat die kamp op een kilometer of 2 van het einde begint kunnen zij uiteraard weinig aan veranderenteamorange schreef:laatste km vrouwenwielrennen op Sporza....over naar judo! Ik vind die OS maar niks rechtstreeks! Gelukkig op NOS Marianne Vos Goud zien winnen!
Als Nederbelg kijk ik altijd naar Sporza (kan ik lekker HD kijken) ...maar het kan de vreugde niet drukken hoor!
Trouwens het werd niks met die Belgische judoka....
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
Mooi koers. Geweldig die beelden in de regen. Ik denk wel dat we blij mogen zijn dat het zulk weer was want met 2 van die klimmetjes in ideaal weer was het wellicht niet zwaar genoeg geweest.
Koers, koers en nog een koers! Vos was super en dat maakt het natuurlijk extra leuk. Toch mooi dat er ook een Britse op het podium kwam en een oud gediende maakt zo'n podium compleet.
Genoten!
Koers, koers en nog een koers! Vos was super en dat maakt het natuurlijk extra leuk. Toch mooi dat er ook een Britse op het podium kwam en een oud gediende maakt zo'n podium compleet.
Genoten!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jij bedoeld een mooie britse?Gastheerg schreef:. Toch mooi dat er ook een Britse op het podium kwam
Genoten!

Ja, dat is een taboe op dit forum! Kritiek op het Nederlandse mannen wielrennen is hier verboden. Ik spreek uit ervaring.rob74 schreef:Enmao schreef:Wat een loser is die Gesink,....Ja, laten we eens lekker ongenuaceerd gaan schelden op het presteren van een Nederlander.mao schreef:Ik had al geen hoge pet van tuimelaartje Gesink, en weet het zeker nu zeker If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.[![]()
Daar maak je vrienden mee (NOT)
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Ach wat sneu voor je "marconi", doen ze naar tegen je die gemene forumleden die jouw ongefundeerde kritiek op het het olympische optreden van de mannen niet snappen? Foei forumleden, hoe durven jullie!
Per saldo had Daniel (de doorn in jouw oog) gewoon gelijk: Nederland zat gewoon keurig met twee renners in de groep die uit de greep van de Duitsers en de Britten wist te blijven en uit die groep kon naast Uran niemand op de demarrage van Vino reageren. Dat je dit vervolgens afdoet als een wanprestatie van de Nederlanders die er (citaat) "niets van bakten" is kolderiek en diskwalificeert je als serieus te nemen "wielerkenner".
Per saldo had Daniel (de doorn in jouw oog) gewoon gelijk: Nederland zat gewoon keurig met twee renners in de groep die uit de greep van de Duitsers en de Britten wist te blijven en uit die groep kon naast Uran niemand op de demarrage van Vino reageren. Dat je dit vervolgens afdoet als een wanprestatie van de Nederlanders die er (citaat) "niets van bakten" is kolderiek en diskwalificeert je als serieus te nemen "wielerkenner".
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
In die groep zaten klasbakken als Valverde, Sanchez, gilbert, kolobnev, kreuziger...... En die konden ook niet volgen. Maar dat wil meneer marconi niet zien, want in zijn ogen zijn alle nl-renners watjes en heb ik per definitie ongelijk.
Ik geloof niet dat er een forum (fiets-wielersport) is waar je meer vrijheid hebt om je mening te uiten dan hier. Dat leidt eerder wel eens tot uitglijders (we all do) dan tot beperkingen. Ervaring of niet maar ik kan hem niet delen.marconi schreef:Ja, dat is een taboe op dit forum! Kritiek op het Nederlandse mannen wielrennen is hier verboden. Ik spreek uit ervaring.
Maar marconi wat vond je van de koers van vandaag