In de telefraaf staat dat hij een week niet kan fietsen en dan teveel trainingsachterstand oploopt, beetje overdreven lijkt me. Dat het niet ideaal is oke....... Dan had ie dus al geen vorm.
Hij gaat zich ricten op de spelen, wat is ie daar van plan? Volgens mij maakt hij 0% kans op een goede klassering.
Andy Schleck
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Laat die jongen lekker de Vuelta rijden. Daar kan hij winnen.
Hopelijk komt Horner nu wel aan de start. Dat is gewoon een gave vent.
Als de tijdrit van Evans ten opzichte van Wiggins gelijk blijft wordt dit wel een mooie tour. Evans moet dan tijd pakken in de bergen. Ik zie JvdB meestrijden voor de prijs. Nu de tijdrijders in het voordeel lijken te zijn, moet er van sommige toch wel vuurwerk komen in de bergen.
Hopelijk komt Horner nu wel aan de start. Dat is gewoon een gave vent.
Als de tijdrit van Evans ten opzichte van Wiggins gelijk blijft wordt dit wel een mooie tour. Evans moet dan tijd pakken in de bergen. Ik zie JvdB meestrijden voor de prijs. Nu de tijdrijders in het voordeel lijken te zijn, moet er van sommige toch wel vuurwerk komen in de bergen.
De telegraaf... zoals altijd goed geinformeerd en lekker objectief. 1 week niet fietsen door een breuk in je heiligbeen? Meen je dat? De arts zei 4 tot 6 weken. Radioshack-Nissan-Trek zegt 4 tot 6 weken. Maar nee hoor, de telegraaf zegt dat je in 1 week herstelt van botbreuken, dus zal het wel zo zijn.wasbeer2006 schreef:In de telefraaf staat dat hij een week niet kan fietsen en dan teveel trainingsachterstand oploopt, beetje overdreven lijkt me. Dat het niet ideaal is oke....... Dan had ie dus al geen vorm.
-
klaas-kippegaas
- Forum-lid
LOL @mda1
afgaande op de persconferentie is hij er niet rouwig om dat hij niet kan deelnemen aan de tour, weinig echte emotie af te lezen van zijn gezicht....
afgaande op de persconferentie is hij er niet rouwig om dat hij niet kan deelnemen aan de tour, weinig echte emotie af te lezen van zijn gezicht....
Een etappe ja. Maar voor de eindzege zal hij ook daar kansloos zijn aangezien ene Alberto Contador ook mee zal doen.bve schreef:Laat die jongen lekker de Vuelta rijden. Daar kan hij winnen.
Met een beetje mazzel krijgt de Vuelta dit jaar zowat een mooier startveld dan de Tourhavana schreef:Een etappe ja. Maar voor de eindzege zal hij ook daar kansloos zijn aangezien ene Alberto Contador ook mee zal doen.bve schreef:Laat die jongen lekker de Vuelta rijden. Daar kan hij winnen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... adioshack/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is voorlopig niet saai met de Schleck broertjes...
Het is voorlopig niet saai met de Schleck broertjes...