achterwiel trekt scheef bij klimmen
-
- Forum-lid HC
Het kan ook zijn dat de patten scheef zijn. Mijn m,aat heeft dit ook gehad, en dat frame moest terug naar de fabriek om hem opnieuw uit te lijnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb het gehad met Mavic snelspanners van de SLR-wielen. Hard aanzetten in een bocht en wiel zat scheef. Die ondingen eruit gehaald, de Campa-snelspanners van mijn oude Eurussen erin en nooit geen problemen meer gehad. Hoe moeilijk kan het zijn om goede snelspanners te maken....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- distortion
- Forum-lid
Probleem heb ik met spanners van carbone sl; zijn dit dezelfde typen? Wat bij mij af en toe ook is gebeurt is dat er een tik ontstaat bij hard trappen. Toen het voor het eerst gebeurde dacht ik dat het uit de cranck, pedalen of stuur kwam, maar dat bleek na lang zoeken dus de as/snelspanner te zijn..... Hardklemmen en ervoor zorgen dat de as in de pad naar voren is gedrukt helpt het voorkomen.daniel1975 schreef:Ik heb het gehad met Mavic snelspanners van de SLR-wielen. Hard aanzetten in een bocht en wiel zat scheef. Die ondingen eruit gehaald, de Campa-snelspanners van mijn oude Eurussen erin en nooit geen problemen meer gehad. Hoe moeilijk kan het zijn om goede snelspanners te maken....
Simpelweg omdat het zo is!