Prijs 2e hands Dure Ace 7800
Weten jullie wat een 2e hands groep Dure Ace 7800 zou moeten kosten? Is amper gebruikt volgens de verkoper, maar voordat ik de groep koop ga ik natuurlijk eerst even zelf kijken. Uit welk jaar komt deze groep eigenlijk, want Dura Ace 7800 wordt niet meer gemaakt of wel?
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Dat is maar net wat je er voor wil geven. Voor een gebruikte groep zou ik niet meer dan €300,- geven.
De 7800 word niet meer gemaakt en is volgens mij 3 jaar geleden vervangen voor de 7900.
De 7800 word niet meer gemaakt en is volgens mij 3 jaar geleden vervangen voor de 7900.
Thanks.gaisdergerman schreef:Dat is maar net wat je er voor wil geven. Voor een gebruikte groep zou ik niet meer dan €300,- geven.
Misschien moet ik wat meer toelichting geven. Ik ben bezig om een Ridley X-Ride (crosser) 2011 frame aan te schaffen en de verkoper vraagt ongeveer € 300,- meer voor een volledige Dura Ace 7800 groep in bijna nieuwstaat. Tevens is alle bekabeling nieuw en monteert hij alles.
-
kilometervreter
- Forum-lid
Dat is een goeie prijs. Als je kijkt wat de componenten los moeten kosten.
Met 10.000km zou ik zeggen:
Crank +90 euro
Bracket 0 euro
Cassette 0 euro
Ketting 0 euro
Shifters +110 euro
Voor derailleur +40 euro
Achter derailleur +60 euro
Kabels 0 euro
Dus tel uit je winst. Bevalt het niet verkoop je alle onderdelen los en heb je je geld terug.
Met 10.000km zou ik zeggen:
Crank +90 euro
Bracket 0 euro
Cassette 0 euro
Ketting 0 euro
Shifters +110 euro
Voor derailleur +40 euro
Achter derailleur +60 euro
Kabels 0 euro
Dus tel uit je winst. Bevalt het niet verkoop je alle onderdelen los en heb je je geld terug.
Lijkt mij ook een goede prijs. Aangezien het een crosser is zullen de remmen niet van DA7800 zijn en het crankstel wellicht ook niet.
Net even gecheckt. Ik kreeg dit door: "Op hetframe zit allemaal Dura Ace 7800 alleen de crank,s zijn wel dura ace maar een modelletje daarvoor. Er zitten voor bladen op 44/39 dit 44 voorblad is speciaal voor de crossers gemaakt is ook Dura Ace en in nieuwstaat"lvgh schreef:Lijkt mij ook een goede prijs. Aangezien het een crosser is zullen de remmen niet van DA7800 zijn en het crankstel wellicht ook niet.
Ik ga eens kijken naar de fiets denk ik.