Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2012

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 12 mei 2012 13:13

56Km rustig aan gedaan vandaag. Ten eerste vanwege mij knie en ten tweede omdat er een renner mee was van 62 jaar jong, dus deden we het iets kalmer aan dan normaal.

Barcelona - Sentmenat - Barcelona (Garmin Connect)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 mei 2012 15:16

Zo, net terug van de Zuidveluwe Klimtour. Lekker 130km gefietst onder droge omstandigheden. Wel koud, maar een kinderhand is snel gevuld dit voorjaar ;-). Werkelijk elk heuveltje wisten ze te vinden, in en na Arnhem zoals gewoonlijk weer teveel draaien en keren. Even 45min verstand uitschakelen en daarna weer lekker verder. Vraag mij elke keer weer af waarom al die routemakers het zo doen :S.
Alles prima gepijlt met grote pijlen, bijna niet te missen. Lekker gefietst, morgen lekker 4-5 uur windhappen in Zeeland, hometown!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

vantheman
Forum-lid

Gebruikersavatar vantheman 12 mei 2012 16:02

Vandaag ook de 130 km van de Zuidveluwe klimtoer gereden. Het weer was prima, wel wat veel wind maar in ieder geval droog en dat is dit jaar al heel wat.
De drukte viel erg mee en ik heb ook geen gekke dingen gezien. In het begin wel met een grote groep verkeerd gereden in Ede.
Het draaien en keren in Arnhem is naar mijn mening ook iets te ver doorgevoerd. Wat mij wel opvalt is hoe slecht de kwaliteit van de wegen in Arnhem is, het is constant opletten voor gaten in de weg.

doompjoe
Forum-lid

doompjoe 12 mei 2012 16:35

Begin van de middag proberen tussen de buien door te fietsen. Niet helemaal met succes: 2x in een bui. :cry:
Gelukkig was het droog toen ik m'n lekke band moest vervangen.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 mei 2012 17:17

vantheman schreef: Wat mij wel opvalt is hoe slecht de kwaliteit van de wegen in Arnhem is, het is constant opletten voor gaten in de weg.
ja, dat zeiden wij ook al tegen elkaar. Slecht wegdek, en hier en daar dramatische fietspaden.

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 12 mei 2012 18:39

Vandaag ook de 130 km toertocht van Ede gereden.Veel bekende stukken, maar ook weggetjes die ik nog nooit gereden had.
Organisatie van de club heeft geprobeerd om er zo veel mogelijk hm's op deze afstand er uit te persen, dus in Arnhem heel veel draaien en keren om dit te halen.
Leek meer op interval (stop & go) dan op een echte duurtraining. Wel lekker om te doen en in ieder geval heel veel afwisseling.
Laatste gedeelte pittig door wat meer tegenwind, maar gelukkig wel droog gehouden al was het frisjes.
Bewegwijzering meer dan in orde met bordjes die flink opvielen.
Dat niet overal het asfalt 100% was, het smal was en veel draaien en keren voor mij geen probleem, maar dat komt denk ik door mijn "mtb roots". Ik vergeet soms dat ik op de racefiets zit..........
Linkje op Every Trail met de route. http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=1572064
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 12 mei 2012 18:44

Vandaag was de Bianchi forumrit. Met een klein maar fijn gezelschap de oorspronkelijke route gereden, 107 kilometer door polder, bos en duinen en tweemaal over 't Kopje. Lekkere zon, minder fijne wind maar goed sfeer en de terrasjes onderweg waren welkom. Al met al een fijne dag...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Jaeger
Forum-lid

Jaeger 12 mei 2012 20:07

Leuke foto's. Hoe zit dat nou met die Liquigas-sponsoring?
Mijn eerste gedachte was 'waarom gaat iemand nou met een Liquigas/Cannondale-shirt op een Bianchi fietsen', maar na nog eens goed gekeken te hebben zie ik volgens mij ook Liquigas op de voorvork staan.

Team Liquigas rijdt toch al jaren op Cannondale?

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 12 mei 2012 21:15

daniel1975 schreef:
vantheman schreef: Wat mij wel opvalt is hoe slecht de kwaliteit van de wegen in Arnhem is, het is constant opletten voor gaten in de weg.
ja, dat zeiden wij ook al tegen elkaar. Slecht wegdek, en hier en daar dramatische fietspaden.
Maar wel een mooie stad toch... ;) voor wielerliefhebbers...
Als ernemmer morgen de ronde van Nijmegen rijden... :D
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 12 mei 2012 21:50

nijkie schreef:
Maar wel een mooie stad toch... ;) D
Op zich wel, we hebben bijna elke straat gezien :twisted:

eelcoz

eelcoz 12 mei 2012 21:52

daniel1975 schreef:
nijkie schreef:
Maar wel een mooie stad toch... ;) D
Op zich wel, we hebben bijna elke straat gezien :twisted:
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom knutsel je dan niet zelf een mooie route in elkaar? Je hebt toch een Garmin, of niet?

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 13 mei 2012 07:46

Daarvoor reed Liquigas op bianchi.

Gesloten