Takkenweer
Ha Rob, ik heb precies hetzelfde gedaan (10 uur vertrokken, 150 km) en ook hetzelfde weer: nat op de weg en zo nu en dan miezer.
Dan is het hier (westen) nu wel beter, maar ik weet niet of je dat mag zeggen in dit topic.
Dan is het hier (westen) nu wel beter, maar ik weet niet of je dat mag zeggen in dit topic.
Alles is relatief 

Goed werk, mannen. Ik had vandaag wel willen gaan maar de hobby die werk heet nam alle tijd weer in beslag 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo hebbeb we allemaal wat; ik voel mij te slap om te fietsen. Wel vertrokken, maar snel omgedraaid ondanks het goede weer
. Hopelijk gaat die griep aan mijn deur voorbij.

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Gisteren van 18 u tot 20 u 45: laatste kwartier in de regen
Vandaag van 13 u tot 15 u 30: wederom laatste kwartier in de regen
Dit is niet leuk meer.
Had ik volgende week maar een week vakantie: het vliegtuig in en hop naar Mallorca, zoals de voorgaande jaren.
Helaas niet dit jaar.
Vandaag van 13 u tot 15 u 30: wederom laatste kwartier in de regen
Dit is niet leuk meer.
Had ik volgende week maar een week vakantie: het vliegtuig in en hop naar Mallorca, zoals de voorgaande jaren.
Helaas niet dit jaar.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
vanmiddag leek het allemaal weer een en al regen te worden, eigenlijk al ingesteld op een avondtraining met boel water maar warempel het was droog en warm zelfs!!
heerlijk gefietst zonder armstukken en beenstukken, ik kreeg gewoon een voorjaarsgevoel weer! al met al 85km toch nog weten te halen en dat in mooi weer outfit
komende dagen alleen wordt het wel weer takkenweer, vooral morgen en vrijdag dus daarom vandaag nog maar een iets langere lus van 30km extra doorgefietst zodat ik vrijdag een keer mag overslaan
heerlijk gefietst zonder armstukken en beenstukken, ik kreeg gewoon een voorjaarsgevoel weer! al met al 85km toch nog weten te halen en dat in mooi weer outfit
komende dagen alleen wordt het wel weer takkenweer, vooral morgen en vrijdag dus daarom vandaag nog maar een iets langere lus van 30km extra doorgefietst zodat ik vrijdag een keer mag overslaan
- timofietst
- Forum-lid
Het maakt me inmiddels niet meer uit: morgen zit deze jongen om 1830 uur op de fiets tot het donker wordt...desnoods moet ik zwemmen 

- jeroenkuiper
- Forum-lid
- timofietst
- Forum-lid
...en zwemmen was het. Meer ook warm, heerlijk gefietst eigenlijktimofietst schreef:Het maakt me inmiddels niet meer uit: morgen zit deze jongen om 1830 uur op de fiets tot het donker wordt...desnoods moet ik zwemmen

In welk warm meertje heb je gezwommen?timofietst schreef:...en zwemmen was het. Meer ook warm, heerlijk gefietst eigenlijktimofietst schreef:Het maakt me inmiddels niet meer uit: morgen zit deze jongen om 1830 uur op de fiets tot het donker wordt...desnoods moet ik zwemmen