Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 20 apr 2012 07:50

timo2.0 schreef:
Superstick schreef:Oh zo precies ken ik de geschiedenis van die fiets niet. :oops:
Hier zie he het frame al in actie...

Afbeelding
Grappig, daarnaast rijdt Breukink op een KG196, een andere klassieker (overigens niet die van Breukink) waar ik nog regelmatig op rondkar...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

feddesman
Forum-lid
Berichten: 993
Lid geworden op: 25 mei 2011 10:56

feddesman 20 apr 2012 14:57

Vandaag opgehaald Fondriest TF3 1.2



Afbeelding
Specialized Diverge Axs

apojapo
Forum-lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 18 aug 2005 03:16

apojapo 20 apr 2012 16:15

Heel mooi!

Gebruikersavatar
tobi_as
Forum-lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 06 okt 2010 22:52

Gebruikersavatar tobi_as 20 apr 2012 16:39

Knappe fiets!
Keep calm and pedal like you stole it

PlanetX
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 mar 2012 17:41
Locatie: Rotterdam

PlanetX 20 apr 2012 22:19

3 jaar geleden heb ik een tweedehands Specialized Allez voor naast het mountainbiken gekocht. Het racefietsen vind ik wel zo leuk dat ik op zoek ben gegaan naar een upgrade.
Sinds ruim een jaar rij ik op een On One Scandal 29" en daarom kwam ik al snel uit bij de racefietstak van On One, Planet X. Ik wilde een carbon frame met een mooie afmontage en kwam uit bij de RT-57 in Sram Red uitvoering.
Gisteren is die bezorgd en vanavond heb ik de eerste kilometers gemaakt. In 1 woord geweldig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mason Bokeh 650b en 700c
Scott Scale 900 RC

Gebruikersavatar
plantagenet
Forum-lid
Berichten: 2227
Lid geworden op: 20 apr 2008 00:08
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar plantagenet 21 apr 2012 01:08

.....edit
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

wezenloze
Forum-lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 06 jun 2010 22:19
Locatie: Midden-NL

wezenloze 21 apr 2012 10:11

amclassic-fan schreef:Gezien de foto van z'n oude fiets vrees ik van wel. Zal lekker sturen zo zonder enige druk op 't voorwiel.
Dit snap ik niet goed, komt dat omdat de stuurpen omhoog wijst, heeft dat zo'n invloed op het stuurgedrag? (sorry, is idd offtopic)

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 21 apr 2012 10:20

wezenloze schreef:
amclassic-fan schreef:Gezien de foto van z'n oude fiets vrees ik van wel. Zal lekker sturen zo zonder enige druk op 't voorwiel.
Dit snap ik niet goed, komt dat omdat de stuurpen omhoog wijst, heeft dat zo'n invloed op het stuurgedrag? (sorry, is idd offtopic)
Yepp, je lichaamsgewicht komt meer op het zadel, hetgeen betekent dat je gewicht anders wordt verdeeld dan normaal gesproken het geval is. In dit geval dus minder gewicht (lees druk) op de voorzijde van de fiets.
Addict R1

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 21 apr 2012 11:05

PlanetX schreef:3 jaar geleden heb ik een tweedehands Specialized Allez voor naast het mountainbiken gekocht. Het racefietsen vind ik wel zo leuk dat ik op zoek ben gegaan naar een upgrade.
Sinds ruim een jaar rij ik op een On One Scandal 29" en daarom kwam ik al snel uit bij de racefietstak van On One, Planet X. Ik wilde een carbon frame met een mooie afmontage en kwam uit bij de RT-57 in Sram Red uitvoering.
Gisteren is die bezorgd en vanavond heb ik de eerste kilometers gemaakt. In 1 woord geweldig!
Afbeelding...
Hé leuk, 'al weer' een Planet-X in NL! Tot dusver op dit forum alleen de titanium frames van Planet-X gezien (ik rijd daar zelf ook op). De laatste tijd zie ik echter geen ti-frames meer op hun site, dus vrees ik dat de 'samenwerking' met Van Nicholas van korte duur is geweest.
Hoe dan ook, ziet er goed uit, je nieuwe carbon racer! Apart ook, de kleurstellingen. Je ziet niet vaak een Planet-X, dus redelijk 'exclusief' ;) . Vorig jaar zag ik in de Provence iemand op een Planet-X (ik geloof met een alu-frame) voorbij flitsen (zal wel een Brit geweest zijn :?: ). Welkom op dit forum en natuurlijk nog veel fijne km's toegewenst!
60 x Ventoux

castillions
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 mei 2010 20:19

castillions 23 apr 2012 18:29

amclassic-fan schreef:Gezien de foto van z'n oude fiets vrees ik van wel. Zal lekker sturen zo zonder enige druk op 't voorwiel.
Offtopic, heb de stuurpen inmiddels omgedraaid :-)

Gebruikersavatar
cannae
Forum-lid
Berichten: 445
Lid geworden op: 04 dec 2010 09:58

Gebruikersavatar cannae 29 apr 2012 21:48

Mijn dochter wilde al een tijdje mee met papa op de fiets (een moederfiets is echt niets), dus maar een Römer Jockey gekocht.

Met papa mee gaan vindt ze prachtig waarbij het ook heel belangrijk is dat ik langs paarden, konijntje, schapen met lammeren en geitjes fiets bij ons in de buurt.

Afbeelding

Om de kleine warm te houden neem ik dan vaak een oude AGU windstopper fietsjas mee die ik om haar en de stoel sla en dicht rits waarna ik de mouwen achter haar vast knoop.
enjoy the ride

Jaeger
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 25 jan 2012 21:49

Jaeger 29 apr 2012 22:26

:o Nog nooit gezien! Tot hoe zwaar kan een kind dan achterop zo?

Lijkt me wel heel apart om te zien.

Plaats reactie