Ik zoek hem voor mijn zoon van 7 die rijd in categorie 1&2 dus ook moet het verzet kloppen.
hoop dat iemand iets leuks aanbied.
mvg polderpeil
gezocht jeugdracefiets 36cm
-
polderpeil
- Forum-lid
Geef het verzet dan aan! Dat weet de rest van de wereld niet uit zijn hoofd! Het verzet is toch eenvoudig aan te passen! Aan welke wielgrootte denk je? 520, 540mm ? Of? Beste bron voor dit soort fietsen is de club waar hij rijdt.
-
stillekracht
- Forum-lid
Ik heb zo'n fietsie staan. Zal morgen een foto maken en plaatsen.
Zet er ook bij hoe lang je zoon is, ik ben jeugdtrainer, zie regelmatig kinderen op te grote of te kleine fietsen rondhuppelen.
Ik hoop maar voor je dat de fiets van stillekracht wat voor je is. Bij 7 jaar kan 20 inch (wielmaat) de juiste maat zijn. Maar veel kinderen kunnen op 7 jarige leeftijd ook op een 24 inch racefiets.
Verzet zou 5,46m moeten zijn (uit mijn hoofd).
36cm frame is een indicatie, maar met wat voor wielen bedoel je?
Ik hoop maar voor je dat de fiets van stillekracht wat voor je is. Bij 7 jaar kan 20 inch (wielmaat) de juiste maat zijn. Maar veel kinderen kunnen op 7 jarige leeftijd ook op een 24 inch racefiets.
Verzet zou 5,46m moeten zijn (uit mijn hoofd).
36cm frame is een indicatie, maar met wat voor wielen bedoel je?
-
polderpeil
- Forum-lid
thnx voor de reacties ben zelf een aardige ervaren fietser maar voor mijn kind is het anders zijn fiets is van de week afgekeurd wegens verset ed
grote teleurstelling voor hem en mij uiteraard.
het aanpassen koste aardig wat duiten maar via de club heeft zich iemand bereid gevonden de aanpassingen te begeleiden met 2ehands materiaal.
grote teleurstelling voor hem en mij uiteraard.
het aanpassen koste aardig wat duiten maar via de club heeft zich iemand bereid gevonden de aanpassingen te begeleiden met 2ehands materiaal.
-
polderpeil
- Forum-lid
Hier kan dus slotje op....