. Voor meer info: http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... s-11-44564Choose the RXIs if you like a shallow heel, a large toe box and soft uppers, but if you prefer to be held really firmly, look elsewhere.
Zeer brede heren schoenen (advies)
Time RXI heeft een zeer brede voorvoet...
Keep calm and pedal like you stole it
Specialized heeft juist erg mooi afgewerkte schoenen en Northwave ook erg stijve schoenen. Het is maar welk model je koopt.pietpelle11 schreef:Ik heb ooit Nortwave geprobeerd maar vond die te slap. Specialized heb ik voor de mountainbike maar vindt ik te grof voor de racer.
Ik heb een paar Gaerne G.Mysth. Enorm fijne schoenen, maar niet breed.
Voorheen Tommeke14
Ik heb ook brede voeten en een hoge wreef waardoor ik uiteindelijk een paar Specialized maar 47 heb gekocht, terwijl ik normaal schoenmaat 45 heb. Dit was een redlijk cheapo model, maar bij mijn lokale fietsenmaker de enige die niet knelde.
Ik rij sinds 2008 met Specialized raceschoenen gecombineerd met Look Keo pedalen en ben hier heel erg tevreden over. Specialized omdat die, samen met North Wave, als enige van veel (heel veel) gepaste merken/modellen meteen lekker zaten en de Keo's vanwege het grote contactoppervlak tussen plaatje en pedaal.
Time is on my site.