Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic:
De regeltjes!
-
wesley
- Forum-lid
wesley
15 sep 2010 23:44
Voorband: de slijtageindicatoren zijn nog niet bereikt en de band is nog goed rond.
Achterband: zo goed als versleten, aan vervanging toe.
Cassette: heeft nu zo'n 6.500/7.000 kilometer gedraaid, resterend aantal kilometer durf ik niet te zeggen. Zie ook de foto, je kan erop klikken voor een vergroting. (Door de flitser lijkt ie viezer dan ie daadwerkelijk is

)
Naven: geen spelling en mooi soepel.
-
mako
- Forum-lid
mako
16 sep 2010 21:57
Dank voor je antwoord. Vind de afschrijving die je plaatst op de wielen wel erg laag, gezien de leeftijd en staat van onderhoud.... Volgens mij kosten deze wielen toch nieuw 300 euro? Is dan wel zonder Dura Ace achternaaf, maar dan nog. De set is absoluut niet nieuw meer.....
-
wesley
- Forum-lid
wesley
16 sep 2010 22:16
Wat een nieuwe set American Classics kost weet ik niet, de goedkoopste die ik heb kunnen vinden kost 430 euro (Marktplaats).
Het probleem bij een standaard set is dat deze een zeer zwakke achternaaf heeft, de afdichting van de lagers is bagger. Vandaar de keuze voor de Dura Ace naaf.
Daarnaast vraag ik me af wat voor spaken er in zo'n standaard set zitten en is het gewicht hoger.
Overigens betreft de 300 euro de vraagprijs, een goed bod is uiteraard welkom!
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
16 sep 2010 23:25
Mako schreef:Dank voor je antwoord. Vind de afschrijving die je plaatst op de wielen wel erg laag, gezien de leeftijd en staat van onderhoud.... Volgens mij kosten deze wielen toch nieuw 300 euro? Is dan wel zonder Dura Ace achternaaf, maar dan nog. De set is absoluut niet nieuw meer.....
Velgen kosten 80 p/s, deze set is met CX-ray spaken gespaakt (100 aan spaken ofzo), Dura Ace achternaaf is bepaald niet goedkoop (150-200+), voornaaf kost 35 en dan moet je 't nog gespaakt krijgen (en vooral gevonden). De vraagprijs lijkt me toch niet zo gek, lijkt me een heel mooi setje voor 't geld. En bovendien weer eens wat anders dan Racing 3 en Zonda's.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’

-
aartb
- Forum-lid
aartb
17 sep 2010 00:11
Ik heb wel interesse en je een pm gestuurd.
Klimmen is zwaar!!!
-
checkerpig
- Forum-lid
checkerpig
17 sep 2010 23:21
Amclassic-fan schreef:Mako schreef:Dank voor je antwoord. Vind de afschrijving die je plaatst op de wielen wel erg laag, gezien de leeftijd en staat van onderhoud.... Volgens mij kosten deze wielen toch nieuw 300 euro? Is dan wel zonder Dura Ace achternaaf, maar dan nog. De set is absoluut niet nieuw meer.....
Velgen kosten 80 p/s, deze set is met CX-ray spaken gespaakt (100 aan spaken ofzo), Dura Ace achternaaf is bepaald niet goedkoop (150-200+), voornaaf kost 35 en dan moet je 't nog gespaakt krijgen (en vooral gevonden). De vraagprijs lijkt me toch niet zo gek, lijkt me een heel mooi setje voor 't geld. En bovendien weer eens wat anders dan Racing 3 en Zonda's.
Juiste inschatting, al betaalde ik de velgen vroeger wat minder. Ik heb ze ook met dura ace naven en cx-rays. Super setje. Mijn zoon rijdt er liever zijn wedstrijden mee dan met de mavic cosmics... Lichter, sneller en minder zijwind-gevoelig. CP.
-
wesley
- Forum-lid
wesley
22 sep 2010 23:30
Verkocht!