Ben ik ook eens aan "jouw"kant van de Lek.
Ben ik ook eens aan de beurt
Dank je Cannae, het is nu nog erg gevoelig maar ik kan alles weer goed doen en de schaafwonden helen goed. Inmiddels gisteren een hoge D2 training gedaan van ruim anderhalfuur dus gelukkig gaan de inspanningen ook weer goed. Morgen wil ik een rondje Lekdijk doen over Rotterdam en Vianen en dan hoop ik weer net boven jouw kilometers te komen 
-
evrieselaar
- Forum-lid
Goed om te horen dat het weer beter gaat! Ik woon in Schoonhoven en doe dat rondje ook weleens (rond de 110 km). Waar komen jullie vandaan?
Ik woon in Genderen, dat is net boven de Maas bij Waalwijk en Heusden.
Momenteel fiets ik aardig veel ter voorbereiding op de Ronde van Nijmegen ik doe mee aan de 160km pro challenge met collega's
. Volgend weekend gaan ik kijken hoe de rest de winter door is gekomen middels een dijken rondje dat start bij de BK van de Meern, waarna we naar IJsselstijn gaan om vanaf daar via de dijk naar Rhenen te rijden, daar over te stekken om dan weer via de dijk terug te gaan naar Vianen.
Verder wil eigenlijk dit jaar meer dan 10k fietsen, maar met werk, scriptie en fam weet ik nog niet of ik dit ga redden. Ik werk in Houten en fiets daar minimal een keer in de week naar op en neer dan huis over twee dagen verspreid, in de zomer wil ik een week elke dag op-en-neer gaan rijden wat dan 500-600km gaat zijn dat is afhankelijk van de gekozen route over Gorinchem Vianen of Zaltbommel Culemborg met pond. Volgend jaar wil ik meegaan doen aan de Viking tour of een ander meerdaagse koers eens kijken hoe ik dat overleef voor ik mij echt ga inschrijven.
Heb jullie misschien een keer zin om het rondje alblasserwaard vanaf Nieuwpoort of Gorinchem samen te doen op een dag in het weekend?
P.S. @ Focus: over een uur ga ik ook nog even op pad voor minimaal 60km; even naar Trommelen tweewielers in Oosterhout op de fiets, dus je moet snel zijn wil je boven me staan
Momenteel fiets ik aardig veel ter voorbereiding op de Ronde van Nijmegen ik doe mee aan de 160km pro challenge met collega's
Verder wil eigenlijk dit jaar meer dan 10k fietsen, maar met werk, scriptie en fam weet ik nog niet of ik dit ga redden. Ik werk in Houten en fiets daar minimal een keer in de week naar op en neer dan huis over twee dagen verspreid, in de zomer wil ik een week elke dag op-en-neer gaan rijden wat dan 500-600km gaat zijn dat is afhankelijk van de gekozen route over Gorinchem Vianen of Zaltbommel Culemborg met pond. Volgend jaar wil ik meegaan doen aan de Viking tour of een ander meerdaagse koers eens kijken hoe ik dat overleef voor ik mij echt ga inschrijven.
Heb jullie misschien een keer zin om het rondje alblasserwaard vanaf Nieuwpoort of Gorinchem samen te doen op een dag in het weekend?
P.S. @ Focus: over een uur ga ik ook nog even op pad voor minimaal 60km; even naar Trommelen tweewielers in Oosterhout op de fiets, dus je moet snel zijn wil je boven me staan
enjoy the ride
cannae schreef:P.S. @ Focus: over een uur ga ik ook nog even op pad voor minimaal 60km; even naar Trommelen tweewielers in Oosterhout op de fiets, dus je moet snel zijn wil je boven me staan
Nare vent die je er bent!
Ik sta in ieder geval weer even in de top 10
Het was gewoon te mooi weer om te laten gaan.
Daarbij had ik na twee en een halve maand bikkelen begin deze week de jaarrekeningen af van mijn werkgever dus ik had een mooie vrije dag gekozen.
Komende weken zal ik dan ook weer voldoende tijd hebben om mijn doel van 300km per week te gaan realiseren.
Daarbij had ik na twee en een halve maand bikkelen begin deze week de jaarrekeningen af van mijn werkgever dus ik had een mooie vrije dag gekozen.
Komende weken zal ik dan ook weer voldoende tijd hebben om mijn doel van 300km per week te gaan realiseren.
enjoy the ride
Genderen: waarom moet ik dan altijd aan een Van Jappeburger denken? Ik hoorde van een kennis dat er vanavond iets te doen was in het dorp, veel politiewagens. Komt normaal niet voor, alleen als ze voor een beurt naar Thur moeten hahahah.

2019 Apex Sharp
2021 Apex Flare
2021 Apex Flare