Cipo terug in het peloton
-
chassepatat
- Forum-lid
Op Cyclingnews valt te lezen dat Cippolini van plan is om zich weer te mengen in het prof peloton. De Giro begint toch niet op 1 April?
haha, ik postte een paar uur geleden hetzelfde in "wielerseizoen 2012", of hoe heet het.
idd met de opmerking of het een 1 april grap zou zijn
idd met de opmerking of het een 1 april grap zou zijn
- Supergrover
- Forum-lid HC
Statler en Waldorf hadden het er op Sporza vanmiddag ook al over, zaten zeker ondertussen te intermeppen...chassepatat schreef:Op Cyclingnews valt te lezen dat Cippolini van plan is om zich weer te mengen in het prof peloton. De Giro begint toch niet op 1 April?
Het is niet geloofwaardig, maar dat hij alleen maar met haar en looks bezig is geweest volgens mij ook niet.
Ik meen vorig seizoen nog vernomen te hebben dat hij nog dagelijks meerdere uren op de fiets zit.
Ik meen vorig seizoen nog vernomen te hebben dat hij nog dagelijks meerdere uren op de fiets zit.
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Volgens mij is dat nooit anders geweest, behalve dat hij vroeger ook af en toe eens (heel snel) fietste.marsman schreef:1 april, en slechte grap. Cipo is de laatste jaren alleen bezig geweest met zijn haar en looks
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Heb je dit filmpje al eens gezien op 6:20 (promotie van zijn eigen fiets)? Die doet nog andere dingen dan voor de spiegel staan (daar heeft hij dan minstens ook een stel halters bij liggen).cobra427 schreef:Het is niet geloofwaardig, maar dat hij alleen maar met haar en looks bezig is geweest volgens mij ook niet.
http://www.youtube.com/watch?v=M2CjJqFdBdM" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat bedoel ik dus.gede schreef:Heb je dit filmpje al eens gezien op 6:20 (promotie van zijn eigen fiets)? Die doet nog andere dingen dan voor de spiegel staan (daar heeft hij dan minstens ook een stel halters bij liggen).
http://www.youtube.com/watch?v=M2CjJqFdBdM" onclick="window.open(this.href);return false;
Mag best een beetje pijn doen.