Niet alleen, maar als groep
-
Mighty Bike Mike
- Forum-lid
Veel mensen die fietsen willen wel eens naar het buitenland om iets ultiems te ondernemen maar gaan niet zomaar alleen.
Zo kom ik eens in de zoveel tijd in Bataviastad bij B-out waar o.a. fietskleding wordt verkocht.waar ik de eigenaar, Bas sprak.
Hij heeft die roep van vele bezoekers opgepakt en probeert deze mensen te verzamelen om op 14 juni 2012 af te reizen naar Feltre om op 17 juni 2012 mee te doen met de Grandfondo Sportful 2012.
De bedoeling is om met ongeveer 50 tot 100 enthousiate fietsliefhebbers die kant op te gaan.
Ik heb me opgegeven en ik denk dat er wel meer fietsers zijn die zoiets willen ondernemen.
Interesse?
Informatie via bas@b-out.nl of in de winkel B-Out in Bataviastad te Lelystad.
Ik hoop dat het aantal gehaald wordt want ik heb er zin in.
Met sportieve fietsgroet en
ER ZIJN NOG PLAATSEN VRIJ HOORDE IK
Michael
ps. Ik hoop dat dit geplaatst mag worden want het is geen reclame maar een oproep aan fietsliefhebbers die hun grens willen verleggen
Zo kom ik eens in de zoveel tijd in Bataviastad bij B-out waar o.a. fietskleding wordt verkocht.waar ik de eigenaar, Bas sprak.
Hij heeft die roep van vele bezoekers opgepakt en probeert deze mensen te verzamelen om op 14 juni 2012 af te reizen naar Feltre om op 17 juni 2012 mee te doen met de Grandfondo Sportful 2012.
De bedoeling is om met ongeveer 50 tot 100 enthousiate fietsliefhebbers die kant op te gaan.
Ik heb me opgegeven en ik denk dat er wel meer fietsers zijn die zoiets willen ondernemen.
Interesse?
Informatie via bas@b-out.nl of in de winkel B-Out in Bataviastad te Lelystad.
Ik hoop dat het aantal gehaald wordt want ik heb er zin in.
Met sportieve fietsgroet en
ER ZIJN NOG PLAATSEN VRIJ HOORDE IK
Michael
ps. Ik hoop dat dit geplaatst mag worden want het is geen reclame maar een oproep aan fietsliefhebbers die hun grens willen verleggen
-
mikethebike
- Forum-lid
En een gratis upje
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Mighty Bike Mike schreef:Veel mensen die fietsen willen wel eens naar het buitenland om iets ultiems te ondernemen maar gaan niet zomaar alleen........
......
Er zijn 2 soorten mensen. Mensen die de dingen doen die ze graag willen doen. Mensen die pas iets gaan doen als er ook anderen bij zijn. Ik val in de eerste categorie. Het kan mij niet zo boeien of ik alleen reis of met een groep. Vaak is samen reizen wat gezelliger dan alleen maar ik zal nooit iets laten omdat ik geen medereizigers kan vinden.
Live fast; die young. mijn blog
Er zijn veel meer soorten mensen dan 2. Maar eeuh...wat wil je bereiken met je opmerking ? Het is slechts een oproep voor een te organiseren evenement.rob74 schreef:Mighty Bike Mike schreef:Veel mensen die fietsen willen wel eens naar het buitenland om iets ultiems te ondernemen maar gaan niet zomaar alleen........
......
Er zijn 2 soorten mensen. Mensen die de dingen doen die ze graag willen doen. Mensen die pas iets gaan doen als er ook anderen bij zijn. Ik val in de eerste categorie. Het kan mij niet zo boeien of ik alleen reis of met een groep. Vaak is samen reizen wat gezelliger dan alleen maar ik zal nooit iets laten omdat ik geen medereizigers kan vinden.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. 
Natuurlijk zijn er meer dan 2 soorten mensen maar ik wilde even een onderscheid maken. En ik begrijp ook niet goed wat de bedoeling van dit topic is. De titel sugereert dat het een discussie moet losweken over hoe op vakantie te gaan. Allleen of met een groep. De inhoud lijkt meer een oproep om aan een bepaald evenement mee te doen (omdat het met een groep kan!).
Ik wilde even duidelijk maken dat ik er eerder voor kies om een bepaald evenement mee te maken en desnoods alleen reis, dan kiezen voor een groep en minder invloed te hebben op de reis.
Ik wilde even duidelijk maken dat ik er eerder voor kies om een bepaald evenement mee te maken en desnoods alleen reis, dan kiezen voor een groep en minder invloed te hebben op de reis.
Live fast; die young. mijn blog
Huh? Hoe duidelijk wil je het hebben? Duidelijkere oproepen dan deze zie je niet...rob74 schreef: (...) En ik begrijp ook niet goed wat de bedoeling van dit topic is. De titel sugereert dat het een discussie moet losweken (....) De inhoud lijkt meer een oproep om aan een bepaald evenement mee te doen (...)
en:Mighty Bike Mike schreef: (...) ps. Ik hoop dat dit geplaatst mag worden want het is geen reclame maar een oproep aan fietsliefhebbers die hun grens willen verleggen
...lijkt me ook een aardige hint.Mighty Bike Mike schreef: ER ZIJN NOG PLAATSEN VRIJ HOORDE IK
+1
La Laudy fietst en schrijft
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.jeaninelaudy.nl
http://www.twitter.com/jeaninelaudy
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.jeaninelaudy.nl
http://www.twitter.com/jeaninelaudy
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Zeg ga even elders azijn staan pissen, het is gewoon een leuke oproep, als je er niet aan mee wilt doen, dan doe je er niet aan mee, maar laat dit topic voor de mensen die het wel leuk vinden. Toch mooi initiatief waar waarschijnlijki veel tijd en energie in gaat.rob74 schreef:Natuurlijk zijn er meer dan 2 soorten mensen maar ik wilde even een onderscheid maken. En ik begrijp ook niet goed wat de bedoeling van dit topic is. De titel sugereert dat het een discussie moet losweken over hoe op vakantie te gaan. Allleen of met een groep. De inhoud lijkt meer een oproep om aan een bepaald evenement mee te doen (omdat het met een groep kan!).
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Superrose? Jouw opmerking komt bij mij pas echt wrang over, ik schrik er gewoon van.
Probeer de volgende keer alsjeblieft minder grof te zijn.
Probeer de volgende keer alsjeblieft minder grof te zijn.
http://www.henrypennings.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Mighty Bike Mike
- Forum-lid
Ik keek na lange tijd weer eens op dit topic en moet wel
Wat een reacties
Tenniser, top
JeanineL ++1
Superrose kopt hem in, er gaat best wel tijd en energie in zitten denk ik
Ik hoef niets te doen behalve in de bus instappen, reizen, fietsen en genieten.
Bas zal het wel drukker hebben.
Was zondag ff bij hem in de winkel en er zijn nog 20 plaatsen over.
Reclame
nee,
Iets leuks, dat hoop ik
Een oproep
Rob veel plezier
Wat een reacties
Tenniser, top
JeanineL ++1
Superrose kopt hem in, er gaat best wel tijd en energie in zitten denk ik
Ik hoef niets te doen behalve in de bus instappen, reizen, fietsen en genieten.
Bas zal het wel drukker hebben.
Was zondag ff bij hem in de winkel en er zijn nog 20 plaatsen over.
Reclame
Iets leuks, dat hoop ik
Een oproep
Rob veel plezier