Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Bontekoe Den Haag

bongo
Forum-lid

Gebruikersavatar bongo 22 feb 2012 14:34

Zijn er mensen bekend met de zaak Bontekoe in Den Haag en hoe goed zijn hun servicebeurten. Zit er aan te denken om daar een grote servicebeurt te laten doen. Dit betekent dat mij hele fiets uit elkaar wordt gehaald, alles gecheckt gesmeerd enz enz en natuurlijk weer in elkaar wordt gezet.
goede wielrenners hebben altijd tegenwind

PinarelloQuattro
Forum-lid

PinarelloQuattro 23 feb 2012 21:12

vwb een grote beurd heb ik geen ervaring met Bontekoe, maar verder alleen maar positief. Aardige mensen (Peter en Gerrit), service is perfect en ze zijn eerlijk. Ik heb mijn JJ daar gekocht en loop altijd binnen als ik iets aan mijn fiets heb. Vaak wordt je dan gelijk geholpen, anders heel snel

Als je je fiets wegbrengt voor een grote beurd ben ik benieuwd naar je ervaringen. Laat het even weten
Pinarello Quattro, Shimano Ultegra, Fulcrum R1

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 23 feb 2012 21:45

PinarelloQuattro schreef:vwb een grote beurd heb ik geen ervaring met Bontekoe, maar verder alleen maar positief. Aardige mensen (Peter en Gerrit), service is perfect en ze zijn eerlijk. Ik heb mijn JJ daar gekocht en loop altijd binnen als ik iets aan mijn fiets heb. Vaak wordt je dan gelijk geholpen, anders heel snel

Als je je fiets wegbrengt voor een grote beurd ben ik benieuwd naar je ervaringen. Laat het even weten
+1
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

duwstang
Forum-lid

Gebruikersavatar duwstang 26 feb 2012 10:38

Toen ik nog in Den Haag woonde bracht ik mijn fiets erheen voor oa de grote servicebeurten. Kwam er altijd tevreden vandaan. Aardige, eerlijke vakmensen die je snel helpen.
Louter positief dus

bongo
Forum-lid

Gebruikersavatar bongo 08 mar 2012 13:16

een +1
Mijn fiets ziet er weer top uit en netje afgesteld. Hij rijdt weer als een zonnetje. Verder zeer vriendelijk geholpen.
goede wielrenners hebben altijd tegenwind

PinarelloQuattro
Forum-lid

PinarelloQuattro 08 mar 2012 20:13

Ja, het is dat ik persé een Pinarello moest hebben, anders had ik mijn racefiets zeker bij Bontekoe gekocht. Mijn hybride (JanJanssen) komt trouwens wel bij hun vandaan...

Van de week met mijn wiel langs geweest ivm palletje, werd gelijk dezelfde dag nog gemaakt. Service is top!
Pinarello Quattro, Shimano Ultegra, Fulcrum R1

superb11
Forum-lid

superb11 08 mar 2012 20:52

Ook hier hetzelfde verhaal: toen ik nog in Den Haag woonde heb ik er ook altijd mijn fiets laten onderhouden en ook een JJ gekocht. Goede service, vriendelijke mensen en prima prijzen.
Goed om te lezen dat ze zich te midden van al dat internetgeweld als kleine zaak staande weten te houden.

em
Forum-lid

em 08 mar 2012 21:00

PinarelloQuattro schreef:Ja, het is dat ik persé een Pinarello moest hebben, anders had ik mijn racefiets zeker bij Bontekoe gekocht. Mijn hybride (JanJanssen) komt trouwens wel bij hun vandaan...
Ik precies hetzelfde, maar dan met een Cannondale en een aantal jaren geleden toevallig ook een JJ hybride daar gekocht. Aardige gasten, goede service. Kom er al jaren. En in tegenstelling tot Van Herwerden wel normale prijzen.

Totapuri
Forum-lid

Totapuri 18 aug 2018 10:47

Nog steeds alleen maar lof voor beide mannen. Ze helpen je vriendelijk en zijn ook niet te beroerd om een goed advies te geven.

Plaats reactie