Bij mijn FM staat deze Specialized Tarmac model 2010. Van 2000,- voor 1700,-
Volledig carbon met 'oude 105 groep'
Mavic CXP velgen met volgens mij Tiagra naven.
Mooi model ik twijfel echter tussen een 2011 model Alu Alez met nieuwe 105 groep (kabels binnen door) 1500,- of de Tarmac volledig Carbon.
Wat zouden jullie doen. Carbon of alu, of nog even wachten tot alle nieuwe modellen uit zijn. Schijnt wel dat alle fietsen ca. 150,- duurder worden vanwege de wisselkoersen.
Carbon schijnt comfortabeler te rijden. Ik rijd nu overigens op een alu J. Jansen met achter en voorvork carbon.
Specialized Alu 1500 of Carbon Tarmac 1700?
-
pietpelle11
- Forum-lid
Voorheen reed ik een Tarmac Elite met 105. Enorm comfortabele fiets, maar iets te comfortabel voor mij.
Ik rijd nu een Allez Comp met Ultegra. Een heerlijke fiets, maar voelt iets harder. Dat is precies wat ik zocht.
Als je wat comfortabeler wil rond fietsen zou ik de Tarmac kiezen. De oude 105 is prima om lekker rond te touren. Daar zou ik me geen zorgen over maken.
Ik rijd nu een Allez Comp met Ultegra. Een heerlijke fiets, maar voelt iets harder. Dat is precies wat ik zocht.
Als je wat comfortabeler wil rond fietsen zou ik de Tarmac kiezen. De oude 105 is prima om lekker rond te touren. Daar zou ik me geen zorgen over maken.