duell fietsen
Ik heb een Duell Passion. Destijds (2007) alleen het frame op maat laten maken met een ander spuitschema er op.
Verder alles naar eigen smaak afgemonteerd. Het is één van de comfortabelste fietsen die ik heb. Zowel qua zitpositie als demping.
Erg fijne fiets om langere afstanden mee te rijden. En je ziet ze tegenwoordig ook niet meer zo heel vaak.
Vind ik ook een pluspuntje
Verder alles naar eigen smaak afgemonteerd. Het is één van de comfortabelste fietsen die ik heb. Zowel qua zitpositie als demping.
Erg fijne fiets om langere afstanden mee te rijden. En je ziet ze tegenwoordig ook niet meer zo heel vaak.
Vind ik ook een pluspuntje

Heb zelf 2 Duell's: een Vogue en een opgeknapt frame van ong. 12 jaar oud (Professional). Beiden heerlijke fietsen, waarbij de Vogue het voor mij ideale compromis heeft van comfort en stijfheid. Beiden prima fietsen, nooit problemen mee gehad en bieden het nodige comfort, zeker op de lange afstand.
staal.....what else.....??
Weet je dat zeker? Kan me niet voorstellen dat Jan v. Dalen een alu-fiets heeft gebouwd. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.....zipper schreef:rij al jaren op een oudere aluminium Duell als winterfiets. heerlijk ding met een perfecte zit.
staal.....what else.....??
Die kocht hij in en spoot hij in Duell kleuren/design. De Revenge geloof ik?
Ik heb eerst een Venice gehad, daarna een Performance en toen een Evolution en vond het daarna tijd voor eens iets anders.
Heerlijke fietsen en niet alleen voor de lange afstanden, ik heb er ook wedstrijden meegereden, met de Venice en de Performance, en dat ging prima!
Jammer dat het merk niet meer zo "in" is, het verdient beter.
Ik heb eerst een Venice gehad, daarna een Performance en toen een Evolution en vond het daarna tijd voor eens iets anders.
Heerlijke fietsen en niet alleen voor de lange afstanden, ik heb er ook wedstrijden meegereden, met de Venice en de Performance, en dat ging prima!
Jammer dat het merk niet meer zo "in" is, het verdient beter.
Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
Sinds Duell weg is uit Hoek van Holland is Duell Duell niet meer ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
Duell zit alweer jáááren in Baarle Nassau.
Jan van Dalen is inmiddels eigenaar van een kroeg en houdt zich niet meer bezig met het bouwen van frames.
Duell als Duell bestaat naar mijn idee niet meer ...
Jan van Dalen is inmiddels eigenaar van een kroeg en houdt zich niet meer bezig met het bouwen van frames.
Duell als Duell bestaat naar mijn idee niet meer ...
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Das volgens mij niet waar, Jan bouwt nog steeds en heeft naast z'n bedrijfje een kroeg, de (ex)kroeg van Teun van Vliet. Van Herwerden heeft Duell overgenomen, is eigenaar en huurt Jan in. Zo ongeveer.
Niets is wat het lijkt..