Geacht forumbeheer,
Vandaag heb ik op dit forum onder "Te koop aangeboden" oude tijdschriften "Wielersport" aangeboden.
Het betreft topic http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=46314" onclick="window.open(this.href);return false;
Tot mij teleurstelling is dit topic weer verwijderd met slechts de vermelding "Lees de verkoopregels".
Ik mag dan zelf uitzoeken welk regeltje in dit geval van toepassing is evenals waar ik die verkoopregels dan wel kan vinden. Een link daar naar toe en een enkele opmerking waar het om gaat lijkt mij geen slecht idee en zeker wat vriendelijker. Ook gezien het aantal topics waar u deze vorm van censuur pleegt toe te passen.
Na enig zoeken - plus een eerdere dergelijke ervaring - neem ik aan dat het in dit geval de volgende regel betreft.
Omdat het aantal te koop topics van handelaren en mensen die hier alleen even hun spullen komen verkopen de spuigaten uit begint te lopen stellen we een minimum van 25 posts in voordat je een verkooptopic mag openen, daarnaast moet je minimaal een maand lid zijn.
Het is inderdaad juist dat ik géén 25 posts heb uitgevoerd.Tenminste als u uitgaat van mijn registratie op 27 sep 2011 07:44. Tot voor deze datum had ik nl een meervoud van het aantal benodigde posts. Op genoemde datum en tijdstip heb ik mij echter opnieuw moeten registreren omdat ik met mijn sinds jaren in gebruik zijnde gebruikersnaam en wachtwoord niet meer kon inloggen. Mogelijk - nota bene - als gevolg van een storing in de computer van Fiets! Mogelijk kunt u e.e.a. nog natrekken en mij alsnog toestaan mijn topic onder verkoop te plaatsen. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fred
Topic verwijderd!?
- plantagenet
- Forum-lid
Beste Fred. Gewoon even 23 posts plaatsen en je mag weer verkopen. Goed idee?
PS. antwoorden met ja of nee levert je alweer 1 post op!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Slecht idee. Gewoon een PB naar Freerider met je oude gegevens en de boel kan zo worden recht gezet.plantagenet schreef:Beste Fred. Gewoon even 23 posts plaatsen en je mag weer verkopen. Goed idee?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Eerste post in het "te koop" topic, niet te missen:
Hoe moeilijk is het de inhoud hiervan ook even daadwerkelijk te lezen?Belangrijk : De regeltjes !! Lees dit voor je hier iets post
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Beste Fred,
ik heb je een pb gestuurd.
Als je me even je oude gebruikersnaam doorgeeft, zorg ik dat die weer gaat werken.
Dat geldt ook voor andere gebruikers die inlogproblemen hebben...Een nieuwe gebruikersnaam aanmaken is niet nodig, even mailen naar forum @ fiets.nl, dan kunnen we het meestal wel fixen.
ik heb je een pb gestuurd.
Als je me even je oude gebruikersnaam doorgeeft, zorg ik dat die weer gaat werken.
Dat geldt ook voor andere gebruikers die inlogproblemen hebben...Een nieuwe gebruikersnaam aanmaken is niet nodig, even mailen naar forum @ fiets.nl, dan kunnen we het meestal wel fixen.
[Daniel1975 schreef]
Gewoon een PB naar Freerider met je oude gegevens en de boel kan zo worden recht gezet
Bedankt voor je nuttige advies.
De overige reacties is Bullshit.
Als je het niet begrijpt en/of geen redelijk antwoord weet - bespaar je de moeite - reageer dan maar niet!
Misschien een regeltje om toe te voegen bij de verkoopregels
Of zijn dat soms lieden die op deze manier proberen hun 25 posts te halen.
Gewoon een PB naar Freerider met je oude gegevens en de boel kan zo worden recht gezet
De overige reacties is Bullshit.
Als je het niet begrijpt en/of geen redelijk antwoord weet - bespaar je de moeite - reageer dan maar niet!
Misschien een regeltje om toe te voegen bij de verkoopregels
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Jij bent zo iemand die de fout altijd bij een ander zoekt, nooit bij jezelf? Als de bovenste post in het topic (nogmaals, niet te missen als je ogen het doen) de tekst "belangrijk, lees dit eerst" bevat, en je doet dit niet, aan wie ligt dat dan?fr@t schreef:[Daniel1975 schreef]
De overige reacties is Bullshit.![]()
Misschien een regeltje om toe te voegen bij de verkoopregels![]()
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?