Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
spin
- Forum-lid
spin
12 okt 2010 11:13
Walter G schreef:Maar Oscar laat vandaag wel weer zien hoe het moet!
Het staat weer 1-1: gisteren Robert, vandaag Oscar!
Gaan we hier nou een ronderenner van 23 met een sprinter van in de 30 zitten vergelijken? Appels en peren, zeg ik! Give the guy a break, hij heeft nog alle tijd van de wereld! En ik ga je vast verklappen, de kans dat ie koersen gaat afmaken in de sprint is niet zo groot. Het zij hem vergeven

-
DeletedUser01
- Forum-lid
DeletedUser01
13 okt 2010 00:47
Ik wil ook geen apen met beren vergelijken, eerder de discussie wat op gang brengen.
Jammer dat Robert dit weekend niet meedoet aan de Ronde van Lombardije.
-
erikvdn
- Forum-lid
erikvdn
14 okt 2010 11:58
Beide renners zijn van goud waard voor de Rabo. Freire heeft al zo vaak de meubels gered voor Rabo met van die geniale onverwachte overwinningen.
Gesink heeft dit jaar koersen gewonnen op een zeer indrukwekkende manier.
Die solo in Canada was zo sterk. En de wijze waarop hij Martin en Scarponni
bergop zijn wil op legt was indrukwekkend.
Ik ben blij dat Freire nog een jaar doorgaat, en kijk uit naar het volgend jaar
waar Gesink de absolute kopman van Rabo in de Tour zal zijn wat mij betreft!
Heren bedankt, het was genieten met jullie!
-
eelcoz
eelcoz
07 nov 2011 21:51
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 19 nov 2011 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
rob74
- Forum-lid HC
-
Contact
rob74
08 nov 2011 06:38
ik snap rabobank wel. Freire is nooit een veel-winnaar geweest. Ook niet iemand die veel koersen reedt. Een man van weinig koersdagen en af en toe een grote prijs. Maar 2011 was geen goed jaar voor de spanjaard. Slecht 2 etappes in de Ruta del Sol en dat was het dan. Volgend jaar verwacht ik ook niet veel van Freire. Hij wordt ook een jaartje ouder. En wat moet je nu tegen Cavendish, Farrar, Hushov en Gilbert doen?
-
fizik
- Forum-lid
fizik
08 nov 2011 19:23
En toch vraagt Freire dan nog een jaartje de hoofdprijs, terwijl hij eigenlijk al had aangegeven om te gaan stoppen eind dit seizoen wanneer hij geen wereldkampioen zou worden. Voor het budget van Freire is inmiddels Renshaw aangetrokken. Ik zou als manager van Rabo ook Freire geen vet contract meer kunnen/willen aanbieden.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
wasbeer2006
30 nov 2011 12:06
fizik schreef:En toch vraagt Freire dan nog een jaartje de hoofdprijs, terwijl hij eigenlijk al had aangegeven om te gaan stoppen eind dit seizoen wanneer hij geen wereldkampioen zou worden. Voor het budget van Freire is inmiddels Renshaw aangetrokken. Ik zou als manager van Rabo ook Freire geen vet contract meer kunnen/willen aanbieden.
+1 zelfde met Mcewen.
Ook nog twee jaartjes doorgegaan voor het geld. Ik geef hem geen ongelijk hoor als persoon. Ik zou het ook doen.
maar als ploeg kost het je veel geld, dat kan je beter stoppen in nieuwe mensen, die jongens hebben genoeg verdient.