nieuwe Titanium racefiets
-
flandrien_1976
- Forum-lid
waarom geen van nicholas; ziet er beter uit dan die deanraceframes
Vriend van mij heeft een Dean mtb, niet superstijf, wel comfortabel en een echte wedstrijdfiets. Race weet ik niet, maar neem aan dat die ook gewoon goed zijn. Frame worden in ieder geval ook echt bij Dean gelast.
Zou niet voor de Van Nicholas gaan, halen hun tita (frames) ergens anders vandaan, vandaar ook de prijzen...
Zou niet voor de Van Nicholas gaan, halen hun tita (frames) ergens anders vandaan, vandaar ook de prijzen...
Phil schreef:Zou niet voor de Van Nicholas gaan, halen hun tita (frames) ergens anders vandaan, vandaar ook de prijzen...
Leg uit: wat is er mis met het feit dat de VN frames in China gemaakt worden?
... más allá ...
JPP schreef:Leg uit: wat is er mis met het feit dat de VN frames in China gemaakt worden?
Over het algemeen genomen niets, alleen is Dean een stuk exclusiever dan Van Nicholas en aangezien het bij fietsen voor een groot deel over emotionele waarde gaat (geldt ook voor mij
Daarnaast vind ik het feit dat een fietsenproducent daadwerkelijk zijn eigen fietsen last een meerwaarde hebben, maar ook dit is persoonlijk.
Even update van topic starter....ik twijfel toch sterk over dit frame ivm stijfheid (of ontbreken daarvan) bij de ATB zijde van Dean. De FM moet de fiets gaan opbouwen voor mij...beetje lullig dan als ik zeg..."mhoww slap kader laat maar" mss dat ik toch nog een seizoen op mijn Isaac blijf rijden (gisteren weer eens helemaal schoon gemaakt en eigenlijk voldoet die prima en blijft mooi fietsje)
idd bedankt voor alle antwoorden
Janus Mannimo
idd bedankt voor alle antwoorden
Janus Mannimo
ik fiets ook
Even nog een update.
Ik ben zojuist eigenaar geworden van een schitterende Canondale HiMod Supersix (model 2010) met SRAM Red, met SLR ipv Arione en Keo Carbon...Ik weet het is geheel anders dan de Dean, maar heb het gevoel dat ik hiermee ook geen slechte keuze heb gemaakt hahaha
Ik ben zo blij als een kind maar kan zijn en kan niet wachten op de eerste rit.
Ik ben zojuist eigenaar geworden van een schitterende Canondale HiMod Supersix (model 2010) met SRAM Red, met SLR ipv Arione en Keo Carbon...Ik weet het is geheel anders dan de Dean, maar heb het gevoel dat ik hiermee ook geen slechte keuze heb gemaakt hahaha
Ik ben zo blij als een kind maar kan zijn en kan niet wachten op de eerste rit.
ik fiets ook
-
thomwittendorp
- Forum-lid
maar het is niet eens titanium of wel?
en waar zijn de foto's?
en waar zijn de foto's?
CANNONDALE SuperSix EVO sram red