Verzet voor Alpe d'HuZes
-
- Forum-lid
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 14 okt 2009 21:51
- Locatie: Amsterdam
Wat is dat nou?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5230
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Idd, beetje vreemde reacties. Er zijn toch echt mensen die met zo een verzet omhoog rijden, Zo was er vorig jaar tijdens de marmotte een vent in ons hotel (jaar of 50) die reed met 39-23 en had m uitgereden onder de 7 uur.
Ik ben benieuwd of de ts al vaker in de bergen heeft gereden? (vermoed van niet) En het belangrijkste... hoe vaak is hij van plan om de alpe op te gaan rijden?
Ik ben benieuwd of de ts al vaker in de bergen heeft gereden? (vermoed van niet) En het belangrijkste... hoe vaak is hij van plan om de alpe op te gaan rijden?
Er is toch echt maar één correct antwoord mogelijk: wat je niet bij je hebt kun je niet gebruiken.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5230
- Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05
Of wat je niet heb hoef je niet te gebruiken. Als je stuk zit doet het toch al zeer en dan maakt het ook niet uit wat voor verzert je rijd!
Lichter gaan schakelen heeft dan geen zin meer.
Lichter gaan schakelen heeft dan geen zin meer.
-
- Forum-lid
- Berichten: 96
- Lid geworden op: 14 okt 2009 21:51
- Locatie: Amsterdam
Misschien maar goed ook...havana schreef:Er is toch echt maar één correct antwoord mogelijk: wat je niet bij je hebt kun je niet gebruiken.
Dat is niet mijn ervaring. Ten eerste voorkom je dat je stuk gaat door lichter te schakelen. Zelf kom ik liever weer bij door een tijdje erg licht te trappen dan door af te stappen, dan kom je nooit weer op gang.....japiecarbon schreef:Of wat je niet heb hoef je niet te gebruiken. Als je stuk zit doet het toch al zeer en dan maakt het ook niet uit wat voor verzert je rijd!
Lichter gaan schakelen heeft dan geen zin meer.
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Zoals ik al zei, velen denken nog steeds dat versnellingen het doel zijn, en niet het middel. Jij kennelijk ook.
Er hebben dus vijf man/vrouw gelijk gereageerd, ik ook, zonder de citeer-functie te gebruiken. Nu is voor de lezers niet duidelijk wie op wie reageert.
Niet meer doen dus, ik ook niet. Maar de boodschap zal toch wel duidelijk zijn, hoop ik.....?
Als Tyler Hamilton met sleutelbeenbreuk en met of zonder epo het raadzaam acht om een triple te gebruiken op Alpe d'Huez, en vervolgens een tijd te rijden onmogelijk voor gewone stervelingen, waarom nog deze discussie?
Sjef
Niet meer doen dus, ik ook niet. Maar de boodschap zal toch wel duidelijk zijn, hoop ik.....?
Als Tyler Hamilton met sleutelbeenbreuk en met of zonder epo het raadzaam acht om een triple te gebruiken op Alpe d'Huez, en vervolgens een tijd te rijden onmogelijk voor gewone stervelingen, waarom nog deze discussie?
Sjef
Voila, 't is nie omdat iemand soepel wil rijden dat hij trager naar boven gaat ...(integendeel)klimmer schreef:Er hebben dus vijf man/vrouw gelijk gereageerd, ik ook, zonder de citeer-functie te gebruiken. Nu is voor de lezers niet duidelijk wie op wie reageert.
Niet meer doen dus, ik ook niet. Maar de boodschap zal toch wel duidelijk zijn, hoop ik.....?
Als Tyler Hamilton met sleutelbeenbreuk en met of zonder epo het raadzaam acht om een triple te gebruiken op Alpe d'Huez, en vervolgens een tijd te rijden onmogelijk voor gewone stervelingen, waarom nog deze discussie?
Sjef
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
- superrose
- Forum-lid
- Berichten: 3276
- Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
- Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
- Contact
Ik heb ervoor gezorgd dat ik zo licht mogelijk op mijn fiets had zitten zodat ik op een licht verzetje naar boven kon, misschien wel iets lichter dan nodig. Dit omdat het met ad6 niet persee gaat om snel bovenkomen maar om het meerdere keren te kunnen doen. Ik kan niet zo goed op kracht, dat houd ik heel kort vol, vandaar zo licht mogelijk. Bij de wat kleinere kransjes heb ik wat weggehaald, die had ik toch niet nodig, met ad6 mag je niet voluit de berg af omdat het erg druk is op de berg. Dus keihard meetrappen zat er toch niet in.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 12661
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
het hangt van zoveel dingen af. trapfrequentie, gewicht, rijd je een tochtje of ga je voluit, als ik mijn trapfrequentie op een 39/25 haal zoals chassepatat dat doet ben ik ruim binnen de 50 minuten boven. Dat is niet onmogelijk, maar waarschijnlijk rijd hij een iets lagere trapfrequentie.
De vraag is dus ook hoe rijd je graag, als je in limburg met 39/25 uit de voeten kan, kan je dat in de franse alpen ook.
De vraag is dus ook hoe rijd je graag, als je in limburg met 39/25 uit de voeten kan, kan je dat in de franse alpen ook.