shimano flightdeck 7900
Wat voor nieuws wil je.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Jammer dan, heb contact opgenomen met de webshop uit de link, krijg als antwoord: 'niet leverbaar'
Ik vraag me ook al tijden af wanneer de SC-7900 leverbaar is en tegen welke prijs.
Hier nog wel gevonden, lijkt echt leverbaar, maar belachelijke prijs van 309.90 euro
http://www.bike24.de/1.php?content=8;na ... oduct=9016
Ik vraag me ook al tijden af wanneer de SC-7900 leverbaar is en tegen welke prijs.
Hier nog wel gevonden, lijkt echt leverbaar, maar belachelijke prijs van 309.90 euro
http://www.bike24.de/1.php?content=8;na ... oduct=9016
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
De SC-7900 Flightdeck is niet leverbaar en zal in de huidige vorm ook niet leverbaar komen. Webshops die ze lijken te verkopen neem je beter niet serieus. Je weet op zeker, dat je ofwel de melding krijgt voorlopig niet leverbaar of je wordt aan het lijntje gehouden. Shimano heeft de productie afgeblazen omdat ze de gewenste opties (oa hartslag functie, cadans, etc.) niet allemaal in de teller verwerkt kregen, zonder een absurde prijs.
Ze schijnen bezig te zijn met een 'magere variant, maar daar zijn nog geen details of officiele berichten van bekend'.
Ze schijnen bezig te zijn met een 'magere variant, maar daar zijn nog geen details of officiele berichten van bekend'.
Nou, hij is echt wel leverbaar, ik heb hem afgelopen mei 2011 in Italie in mijn handen gehad bij een lokale fietsenwinkel in Cesenatico (geboortedorp van Marco Pantani), wel voor een ontzettend belachelijke prijs van 450 euro.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24