105 of Centaur
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Niet helemaal waar.amclassic-fan schreef:Volgens mij maakt dat niet of nauwlijks uit. Alleen 11 speed is significant duurder dan 10 speed.
Centaur cassette 10-speed 56 euro:
http://www.bike-components.de/products/ ... 2011-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
105 cassette 10 speed 36 euro:
http://www.bike-components.de/products/ ... fach-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Live fast; die young. mijn blog
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- thestudent
- Forum-lid HC
Naar mijn mening gaan campagnolo cassettes sowieso wat langer mee dan die van shimano. Dus uiteindelijk is de prijs snel gelijk.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Inderdaad eindeloos...
Anyway, ik rijd naar zeer goede tevredenheid op deze zwarte Shimano 105 groep. Niets mis mee..., maar goed, een fiets is ook een beetje emotie toch ?! Persoonlijk, en als je het budget toch hebt, zou ik dan kiezen voor Centaur, prachtige groep !!!
Anyway, ik rijd naar zeer goede tevredenheid op deze zwarte Shimano 105 groep. Niets mis mee..., maar goed, een fiets is ook een beetje emotie toch ?! Persoonlijk, en als je het budget toch hebt, zou ik dan kiezen voor Centaur, prachtige groep !!!
Ik heb Centaur op mijn racefiets en 105 op mijn cyclocross. Schakelt beide prima, de 105 blijft goed werken ondanks al het zand en blubber. Toch zou ik altijd voor Campa gaan, veel meer uitstraling!
Cervelo S2, Campa Centaur Carbon, Shamal Ultra
Canyon, Grand Canyon AL 7.9
Canyon, Grand Canyon AL 7.9
Allemaal bedankt voor de reacties. Mijn keus staat vast, het wordt Centaur 2012 Carbon. Nu is deze er echter in 2 smaken: Deep Black en Red&Black. Aangezien mijn nieuwe fiets wit met rode accenten wordt, vraag ik me af of deze R&B wat voor mijn fiets zou zijn, of zou het te druk worden?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Persoonlijk vind ik de red&black een kermis en zou daarom voor de volledig zwarte uitvoering gaan. Overigens kun je daar later ook altijd nog rode accenten in aanbrengen door vervangen boutjes ed
-
campasuper
- Forum-lid
Misschien overbodig, maar, onderschat het gemak van het uitwisselen van onderdelen niet.
Heb je afgesproken om met je maten te gaan fietsen, staat een achterband plat.
Kun je even een wiel omwisslen en gewoon op tijd vertrekken.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Met een 10-speed Shimano wiel kan je ook prima verder in geval van nood.campasuper schreef:Misschien overbodig, maar, onderschat het gemak van het uitwisselen van onderdelen niet.