Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets oktober

belgiumman
Forum-lid

belgiumman 25 okt 2011 19:02

padre schreef:Ik woon in Antwerpen (Belgie), en ik ben langer dan 5 jaar abonnee op het tijdschrift "FIETS".
Bij de ontvangst van het oktobernummer stelde ik vast dat de bijlage "Beursspecial" ontbrak.

Hieronder het mailtje dat ik op 6/10/2011 stuurde naar Sanoma :
"Betreft : tijdschrift "FIETS". Ik heb het Nr.10 gisteren ontvangen. Maar de bijlage "Beursspecial" was er niet bij. Kunt u deze alsnog opsturen a.u.b."

Antwoord van Sanoma op 7/10/2011 :
"Aangezien de beurs doorgaat in Nederland werd deze beursspecial alleen voor Nederlandse lezers voorzien. Met onze excuses voor dit ongemak."

Mijn wederwoord op 12/10/2011 :
"Neem mij niet kwalijk dat ik dat niet kan aanvaarden als antwoord.
Uit uw antwoord kan ik opmaken dat ik deze bijlage dus niet zal krijgen.
In de dagbladhandel (in Belgie) vind ik nochtans bij elk nummer van "FIETS" WEL een bijlage.
Zolang ik abonnee ben heb ik alle jaren een bijlage ontvangen, ik woonde toen ook niet in Nederland.
Ik reken er op dat ik de bijlage nog opgestuurd krijg."

Wederwoord van Sanoma op 13/10/2011 :
"Dank voor uw bericht. Wij hebben onze Nederlandse collega's hiervan op de hoogte gebracht en wij zullen al het nodige proberen te doen u alsnog de beursbijlage toe te sturen. Bedankt voor uw begrip."

Wij zijn nu 12 dagen verder en ik heb nog steeds niets ontvangen of gehoord.
Is dit normaal ? En hebben alle Belgische abonnees geen Beursspecial onvangen ?
vergeleken met de nederlandse abonees blijven wij de Belgische wat in de kou staan, wat met andere nederlandse tijdschriften nooit gebeurd.
zie maar eens naar de kadoos die men krijgt bij een abonnement, wij als belgen krijgen dit niet.

flores
Forum-lid

Gebruikersavatar flores 26 okt 2011 14:34

padre schreef: "Dank voor uw bericht. Wij hebben onze Nederlandse collega's hiervan op de hoogte gebracht en wij zullen al het nodige proberen te doen u alsnog de beursbijlage toe te sturen. Bedankt voor uw begrip."
Zeg jij nu maar dat ze dat proberen niet gedaan hebben ;)
Wat ik tegenwoordig meemaak met welke "klantendienst" dan ook, is het feit dat er altijd
zo lekker om heen wordt gedraaid met antwoorden die kant noch wal raken.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Fiets Pieter
Forum-lid

Fiets Pieter 28 okt 2011 14:58

Beste allen,

Er is helaas een fout gemaakt bij het drukken en sealen waardoor de special er niet bij zat. Stuur mij even een PM dan sturen wij ze na!

Met vriendelijke groet,
Pieter Homan
Marketing Fiets

michael2757
Forum-lid

michael2757 01 nov 2011 12:13

.....meer van het zelfde zucht!
Ga toch fietsen...

Plaats reactie