Ik zit binnen en heb nooit een bovenshirt aan. Maar dat lijkt me in een vrijstaande garage anders.tourpretendent schreef:
Het zou mij niet verbazen als je met een zweet shirt na de warming up, geen boven shirt nodig hebt.
Zweetshirt voor op Tacx
- jeroenkuiper
- Forum-lid
ik zit ook binnen in een vaste aangebouwde garage, maar zweet me ook dood... heb altijd een ondershirtje aan van craft die ik in de lente ook altijd aan heb onder mijn normale fietsshirt, maar ook met een ventilator erop gericht blijf ik lekker zweten..
mijn zeem van de broek is ook altijd kletsnat, veel natter als dat ik op de weg rijdt, is dit ook slecht voor de zeem aangaande de levensduur?
mijn zeem van de broek is ook altijd kletsnat, veel natter als dat ik op de weg rijdt, is dit ook slecht voor de zeem aangaande de levensduur?
-
ridley orion
- Forum-lid
rij onder mijn afdak als het regen en buiten met droog weer, met mijn elite trainer lekker buiten met lange broek craft zweetshirt el lange wielertrui.
vindt ik fijner dan binnen lekker frisse lucht en minder zweterig.
In het weekend lange duur training op race fiets buiten.
vindt ik fijner dan binnen lekker frisse lucht en minder zweterig.
In het weekend lange duur training op race fiets buiten.
Ik zou je broek maar niet meer wassen dan wordt deze nl ook kletsnat.jeroenkuiper schreef:ik zit ook binnen in een vaste aangebouwde garage, maar zweet me ook dood... heb altijd een ondershirtje aan van craft die ik in de lente ook altijd aan heb onder mijn normale fietsshirt, maar ook met een ventilator erop gericht blijf ik lekker zweten..
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- jan-willem84
- Forum-lid
Komt er bij jou zweet uit de waterleiding?mrcoffee schreef:Ik zou je broek maar niet meer wassen dan wordt deze nl ook kletsnat.jeroenkuiper schreef:ik zit ook binnen in een vaste aangebouwde garage, maar zweet me ook dood... heb altijd een ondershirtje aan van craft die ik in de lente ook altijd aan heb onder mijn normale fietsshirt, maar ook met een ventilator erop gericht blijf ik lekker zweten..
Kan geen kwaat, wel even uitspoelen onder de kraan met louw water en daarna laten drogen. Drogen niet door op de verwarming te leggen maar gewoon op te hangen.jeroenkuiper schreef:ik zit ook binnen in een vaste aangebouwde garage, maar zweet me ook dood... heb altijd een ondershirtje aan van craft die ik in de lente ook altijd aan heb onder mijn normale fietsshirt, maar ook met een ventilator erop gericht blijf ik lekker zweten..