Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Zweetshirt voor op Tacx

farelli
Forum-lid

farelli 23 okt 2011 18:37

tourpretendent schreef:
Het zou mij niet verbazen als je met een zweet shirt na de warming up, geen boven shirt nodig hebt.
Ik zit binnen en heb nooit een bovenshirt aan. Maar dat lijkt me in een vrijstaande garage anders.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

cheizberd
Forum-lid

cheizberd 23 okt 2011 21:56

Ik zit ook binnen en heb meestal wel een (onder)shirt aan om het niet te koud te krijgen door de ventilator in het begin. Vind in het algemeen ook comfortabeler dan geen shirt.

jeroenkuiper
Forum-lid

Gebruikersavatar jeroenkuiper 23 okt 2011 22:04

ik zit ook binnen in een vaste aangebouwde garage, maar zweet me ook dood... heb altijd een ondershirtje aan van craft die ik in de lente ook altijd aan heb onder mijn normale fietsshirt, maar ook met een ventilator erop gericht blijf ik lekker zweten..

mijn zeem van de broek is ook altijd kletsnat, veel natter als dat ik op de weg rijdt, is dit ook slecht voor de zeem aangaande de levensduur?
Afbeelding

ridley orion
Forum-lid

ridley orion 24 okt 2011 19:52

rij onder mijn afdak als het regen en buiten met droog weer, met mijn elite trainer lekker buiten met lange broek craft zweetshirt el lange wielertrui.
vindt ik fijner dan binnen lekker frisse lucht en minder zweterig.
In het weekend lange duur training op race fiets buiten.

justeltjo
Forum-lid

justeltjo 25 okt 2011 07:51

Bleek dat ik nog een Nike Dry-Fit in de kast had liggen (hardlopen), aangestrokken en idd, geen koude plekken meer. Dus thanx voor de tip!

mrcoffee
Forum-lid

Gebruikersavatar mrcoffee 25 okt 2011 08:13

jeroenkuiper schreef:ik zit ook binnen in een vaste aangebouwde garage, maar zweet me ook dood... heb altijd een ondershirtje aan van craft die ik in de lente ook altijd aan heb onder mijn normale fietsshirt, maar ook met een ventilator erop gericht blijf ik lekker zweten..

mijn zeem van de broek is ook altijd kletsnat, veel natter als dat ik op de weg rijdt, is dit ook slecht voor de zeem aangaande de levensduur?
Ik zou je broek maar niet meer wassen dan wordt deze nl ook kletsnat.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O

jan-willem84
Forum-lid

Gebruikersavatar jan-willem84 29 okt 2011 15:08

mrcoffee schreef:
jeroenkuiper schreef:ik zit ook binnen in een vaste aangebouwde garage, maar zweet me ook dood... heb altijd een ondershirtje aan van craft die ik in de lente ook altijd aan heb onder mijn normale fietsshirt, maar ook met een ventilator erop gericht blijf ik lekker zweten..

Ik zou je broek maar niet meer wassen dan wordt deze nl ook kletsnat.
Komt er bij jou zweet uit de waterleiding?

peter30
Forum-lid

peter30 02 nov 2011 17:34

Kan geen kwaat, wel even uitspoelen onder de kraan met louw water en daarna laten drogen. Drogen niet door op de verwarming te leggen maar gewoon op te hangen.

Plaats reactie