Zondag 6 november 2011 organiseert Toerclub Vlijmen haar jaarlijkse veldtoertocht. Gezien het grote aantal deelnemers van de vorige editie zal het ook de editie van dit jaar weer een groot spektakel worden. Het uitdagende parcours leidt de deelnemers weer langs een gevarieerd landschap van velden,bossen,heide en duinen in de omgeving van Nieuwkuijk en Drunen. Toerclub Vlijmen laat u de mooiste delen van de natuur in de omgeving van Vlijmen zien. De routes zijn uitgezet over 25 en 40 kilometer, zodat ook de beginnende of oudere fietser zonder problemen kan deelnemen aan de veldtoertocht.
Starten is mogelijk tussen 9 en 10.30 uur,bij onze start en finish locatie, ’t Patronaat aan de Nieuwkuyksestraat 106, 5253AJ in Nieuwkuijk Na afloop wordt als service de fiets schoon gespoten. Er is een bewaakte rijwielstalling.
Verdere informatie kunt u krijgen via de website http://www.tcv-veldtoertocht.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of via een reactie op dit draadje.
Heide en Duinentocht
-
catscanner
- Forum-lid
- Contact
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
-
maresiabiker
- Forum-lid
In mijn achtertuin dus ik doe mee
Maresiabiker
Maresiabiker
Maresiabiker
-
tosstheboss
- Forum-lid
Helaas heb ik dan een hardloop tocht van 10k op het program, had anders graag meegedaan
op een waterfiets kom je ook vooruit
-
catscanner
- Forum-lid
- Contact
@Maresiabiker
Leuk om te horen dat je komt, de weerverwachtingen zien er beter uit dan vorig jaar. Afgelopen zondag alvast een stuk van het parcours gereden en het beloofd en mooie en afwisselende tocht te worden
Leuk om te horen dat je komt, de weerverwachtingen zien er beter uit dan vorig jaar. Afgelopen zondag alvast een stuk van het parcours gereden en het beloofd en mooie en afwisselende tocht te worden
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
-
maresiabiker
- Forum-lid
Heb er zin in tot zondag
Maresiabiker
-
maresiabiker
- Forum-lid
Gisteren de 40 km gedaan. mooi rondje
goed weer goed uitgezet prachtige dag gedaan net binnen de 2 uur gedaan. Ben er volgende jaar weer bij. 
Maresiabiker
Ben ook geweest, snert bij de controlepost! Blijer kon je me niet maken op dat moment. Was wel aan de drukke kant maar heb toch wel degelijk door kunnen fietsen, behalve de zandkuil kwam ik net niet doorheen met mn crosser. Dikke pluim voor de gastvrije en goed verzorgde organisatie!
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
-
catscanner
- Forum-lid
- Contact
Leuk om te horen dat iedereen een leuke dag heeft gehad. Dat van de drukte was niet helemaal voorzien, het was de drukste editie ooit.
De gemaakte foto's zijn te vinden op http://www.tcv-veldtoertocht.nl
De gemaakte foto's zijn te vinden op http://www.tcv-veldtoertocht.nl