Alles over vakanties op én met de fiets

Bikemotion 2011

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 17 okt 2011 10:27

Van alle foto's die ik her en der gezien heb vind ik dit wel de mooiste. Mario Cipollini die zijn eigen fiets van een handtekening voorziet op de stand van Infinito wielen. Klopt het dat hij een setje wil testen?

Afbeelding

dewitte
Forum-lid
Berichten: 292
Lid geworden op: 06 aug 2007 18:36

dewitte 17 okt 2011 10:55

Vrijdagmiddag vanuit het verre Antwerpen naar Utrecht vertrokken. Bij het binnenkomen de stand van Focus en Rose tegen het lijf gelopen en op het einde van de dag rond 21u daar geeïndigd. Heel veel schreeuwerige ontwerpen gezien maar dat is natuurlijk persoonlijk! Less is more! De black beauty van Focus heeft mij zeer leuk verrast, mooi! Op de roseversand stand stonden ook enkele kleppers! De Rosa zeer mooi! Cannondale supersix evo zeer mooi en de kleuren van de Scott foil waren een verademing!
Wat voor mij echt de absolute winnaar is van deze beurs is Passoni! Ongelooflijk duur spul maar o zo mooi! Zelfs de Italiaan deed meer moeite in het engels dan de meeste standhouders! Om de dag te eindigen ff bij BBB langs geweest om Marcel Kruithof goeiedag te zeggen! Thanks voor het glaasje en de leuke Nederlands-Belgische babbel, altijd sappig :)!

Foto's volgen nog...
Laatst gewijzigd door dewitte op 17 okt 2011 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Colnago E1
Als het niet gaat zoals het moet dat moet het zoals het gaat.

Gebruikersavatar
tinoh
Forum-lid
Berichten: 581
Lid geworden op: 13 mei 2011 10:48

Gebruikersavatar tinoh 17 okt 2011 10:56

Ik ben gisteren ook nog even geweest samen met mijn zwager. Erg mooie fietsen gezien, zelf heb ik wel een voorkeur voor de zwarte paintjobs. Mijn 2 favorieten waren dan ook de wat mat zwart Colnago en de Trek Madone 6.9 spartacus. Maar ik moet zeggen dat ik de fietsen op Bianchi stand ook erg mooi vond Wat ik echter wel jammer vind is dat men bij Bianchi de wielen wat dat betreft niet bepaald afstemt met de kleuren van de fiets. Een celeste/zwarte fiets met zwart/rode fulcrum vind ik niet echt fraai. We kwamen vanaf de Haibike stand en daar vond ik het juist zo goed dat hun fietsen wat kleuren betreft wel perfect waren in combinatie met de velgen.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 17 okt 2011 11:13

Dat was 'm inderdaad, die Passoni fietsen!! Geweldig mooi!!

walters
Forum-lid
Berichten: 951
Lid geworden op: 01 jan 2009 17:51

walters 17 okt 2011 21:30

rinke schreef:Dat was 'm inderdaad, die Passoni fietsen!! Geweldig mooi!!
Inderdaad geweldige fietsen, vandaag mij Top Force opgehaald! Vanmiddag eerste ritje gemaakt, strakke en stijve fiets en toch comfort.

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 18 okt 2011 07:38

Is er ergens een prijzenlijst te vinden. Heb via google gezocht maar helaas niks gevonden. Was helemaal verknocht aan de Mirror... Wat een schitterende details!

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 18 okt 2011 08:09

Had Passoni haar stand achteraan, vlakbij de bmx-baan en de houten-fietsen-stand? Die vond ik namelijk ook prachtig...

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3583
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 18 okt 2011 08:18

Ja, was idd bij de bmx-baan. Waren idd erg mooi. Overigens in de hele stand geen prijs te bekennen...ze waren blijkbaar niet in de aanbieding.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Gebruikersavatar
Superstick
Forum-lid
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2011 08:10

Gebruikersavatar Superstick 18 okt 2011 08:44

Nee, zal wel niet dan. Die singlespeed met normaal stuur (zwart) was overigens ook erg mooi! Maar ik ben dan ook erg gek van slanke frames. Oversized is voor de mtb, niet voor de racefiets... (maar dat is persoonlijk natuurlijk...)
En die Italiaanse jongen probeerde het ook in het Engels bij mij. En die verstond mijn vader nog. Een belg die bij een andere stand stond niet... En hij is van origine nog wel Limburger! Woont te lang in de randstad, denk ik... :D

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 18 okt 2011 09:13

@boswielrenner: Dank voor al die foto's! Ik was zelf niet in de mogelijkheid om te gaan en zo krijg ik nog wat mee. Dat de kwaliteit niet altijd even super is, boeit niet.

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 18 okt 2011 09:26

Graag gedaanh litespeed. Een impressie kan naar mijn mening ook nooit één foto zijn, hoewel ik hier en daar wel wat (dubbele) foto's had kunnen schrappen. :-)

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 18 okt 2011 11:15

supergrover1 schreef:
roodhoofd schreef: Maar ook de stand van Shimano met een batterij fietsen met Ultegra Di2. Schakelt snel, maar ik moest toch vooral vaak zoeken met de vingers.
wat wel weer mooi was is die Di2 sprintersschakelaars waar je met de duimen kunt schakelen als je je handen in de beugel hebt, je kan dan met je linker en rechterduim de achterderrie bedienen...
deze dus:

Afbeelding

Afbeelding
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Plaats reactie