Item: Cervelo SLC-SL MT 54 (1.68m-1.80m) zelf 1.75m
Plaats: Zoersel - België
Staat: z.g.st. - frame 2009 factuur aanwezig (7850€)
Reden van verkoop: Nieuwe TREK Madone
Prijs en voorwaarden: 2000€ of ruil met set racewielen full carbon +-70mm a 80mm + opleg €€€
Wijze van verzenden: ophalen
Extra Info: met factuur (garantie levenslang) zonder de wielen!!!
superlight!
zie link:
http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... 49&t=41307" onclick="window.open(this.href);return false;
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
topic mag dicht , slotje op
-
soloistcarbon
- Forum-lid
volgens mij een zeer nette prijs!! kan je mij wat info en de prijs pm'en voor de wielen los, mocht je dat willen overwegen?
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!
Fiets verkeert echt in prima staat , SRAM Red natuurlijk wel de normale gebruikssporen op cranks. Voor de rest tip top in orde. 2000€ is inderdaad een heel scherpe prijs voor deze racemachine (-;
Zonder de wielen! Indien interresse voor de wielen , 850€ met factuur (1.5 jaar nog garantie , geen 1000km gebold) zonder banden, zonder red cassette.
mvg David

Zonder de wielen! Indien interresse voor de wielen , 850€ met factuur (1.5 jaar nog garantie , geen 1000km gebold) zonder banden, zonder red cassette.
mvg David