Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Opvallende figuren die je vaak tegenkomt op training

tony
Forum-lid

tony 30 sep 2011 16:27

Tegenwoordig boswachters op crossmotoren.
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross

pentinga
Forum-lid

Gebruikersavatar pentinga 30 sep 2011 17:06

Bij mijn fietsenmaker kwam er een oude man binnen lopen die een nieuw bandje en nieuwe trappers voor zijn racefiets nodig had. De FM vertelde me, toen de man weg was, dat hij tegen de 90 is en iedere dag nog fanatiek fietst. Hij heeft de kracht niet meer voor klikpedalen en heeft wat aanpassingen aan zijn fiets, maar hij rijdt gemiddeld nog rond de 25 km p/u. Petje af!

profoundo
Forum-lid

Gebruikersavatar profoundo 01 okt 2011 15:01

havana schreef:
marten schreef:
havana schreef:Je kent het wel; van die opvallende figuren die je op training vaak tegenkomt. Ik zal aftrappen, dit heerschap kom ik vrijwel altijd tegen in Groningen!

Volldige Rabo-outfit, bandana onder de helm, walrussnor, bierbuik, Giant tijdritfiets :D
Die man is echt een cult-held in Groningen! Ben hem nog nooit meer dan 2km buiten de stad tegen gekomen...
Volgens mij rijdt ie alleen maar door de stad inderdaad, ik zie hem ook alleen in de stad.

haha ik begon al aan mezelf te twijfelen, ik zie hem altijd bij mij door de straat fietsen. maar kom hem nooit tegen onderweg...zou hij mooiere routes weten als ik denk je dan. goed gesoigneerd dat is ie wel...Ik vind hem wel een type wat een havana zou roken, ik heb dus wel eens gedacht, zou het....
Will the world end in the daytime ?

ckeckin
Forum-lid

ckeckin 01 okt 2011 20:20

Ik mag dan regelmatig rondje Ringvaart doen in de Haarlemmermeer, kom daar hele volkstammen tegen, maar nog nooit dezelfde personen vaker tegengekomen of gezien !

ceon
Forum-lid

Gebruikersavatar ceon 02 okt 2011 21:22

Vandaag op de dijk tussen Lith en Marne-Kessel een man met een hele grote hamer. :D Vroeg hem of ie de man met de hamer was. Jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt. Hij ging met een ander een paaltje in de grond slaan. Hij was op zich best aardig. :lol:
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. :D

jan-willem84
Forum-lid

Gebruikersavatar jan-willem84 07 okt 2011 12:10

ceon schreef:Vandaag op de dijk tussen Lith en Marne-Kessel een man met een hele grote hamer. :D Vroeg hem of ie de man met de hamer was. Jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt. Hij ging met een ander een paaltje in de grond slaan. Hij was op zich best aardig. :lol:
Ik kwam laatst twee mannen met hamer tegen. Ben gauw doorgereden...

Plaats reactie