soms fiets ik ergens en dan gaat er iemand vlak achter me fietsen. Ik vind dat behoorlijk irritant.
Toch fiets ik zelf wel graag achter iemand anders aan maar dat vind die andere persoon misschien
weer niet zo cool... Maar stel nou dat je ergens lekker fietst maar je komt een andere wielrenner
tegen, werk je dan samen en ga je lekker een stuk samen fietsen of is dat not done? Lijkt mij wel
leuk, maar misschien is dat "niet de bedoeling"?
mag je achter iemand aan fietsen die je niet kent?
-
keesdevries
- Forum-lid
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=44519" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je een rondje gaat fietsen, heb je altijd voor driekwart wind tegen...
Ik vind het niet erg als er iemand achter mij aanhaakt om even op te laden of gewoon uit de wind te fietsen. Ik vind het wel vervlend als iemand inhaalt en dan het zelfde tampo als mij gaat fietsen net voor mij. Ik fiets juist veel alleen omdat ik verschillende trainingsschema's heb en heb dan geen behoefte om dan achter iemand te zitten of uit de wind te fietsen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Als er iemand achter me fietst dan laat ik hem daar zitten. Maar dan moet hij wel eerst even zeggen dat hij er zit. Ben een keer zo hard geschrokken omdat ik niet doorhad dat er iemand achter me fietste totdat hij moest niezen... die bleek daar al 10km te zitten:P Maar soms vind ik het ook wel best om samen een stukje op te fietsen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!