Dag mede-forummers,
Afgelopen week is mijn portemonnee kwijtgeraakt, waarschijnlijk gestolen. Ik ben dus heel wat pasjes kwijt, waaronder mijn licentie. Morgen wil ik echter naar Harderwijk om daar een cross-wedstrijd te rijden. Mag ik zonder licentie starten of kan ik beter thuis blijven? Ik kan nergens info vinden. Misschien dat iemand hier op het forum hier ervaring mee heeft?
Alvast bedankt!
licentie kwijt, help!
Misschien een printje maken van je persoonlijke KNWU webpage?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Heb ik gedaan, er is een printbare versie van je licentie. In ieder geval bedankt voor het meedenken. Aanvraag van een nieuw pasje duurt 3 a 4 weken. Beetje jammer om die weken niet te kunnen koersen. Er zijn vast meer mensen die dit een keertje bij de poot hebben gehad.
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Wel je bankpas(sen) laten blokkeren, hoop ik?
Ja hoor, beide zijn geblokkeerd. Ben al lang blij dat ik geen geld van mijn bankrekening kwijt ben. Maar het zou vervelend zijn om morgen bij de inschrijving erachter te komen dat ik beter een trainingsritje vanuit huis had kunnen doen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je mag gewoon starten zonder licentie. Je moet alleen een formuliertje onder tekenen als er een jury lid de regeltjes na wilt leven, maar meestal is dat niet eens nodig. Ze kunnen met 't huidige digitale systeem zo zien of jij een licentie hebt.