Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 23 sep 2011 20:55

Zeer tevreden over Titus. Snelle en duidelijke communicatie, goed verpakt en de onderdelen zijn precies zoals beschreven. Een goed voorbeeld van hoe een aankoop bij een forumlid hoort te zijn.

iichel
Forum-lid
Berichten: 200
Lid geworden op: 20 aug 2011 10:20
Locatie: Groningen

iichel 08 okt 2011 11:51

Minder tevreden over jaapieo.
Set wielen van hem gekocht, zat een slagje in.
Naar de fietsenmaker mee geweest. Hij zou de kosten daarvoor vergoeden, dat hebben we afgesproken. Maar laat niets meer van zich horen...

scottpch
Forum-lid HC
Berichten: 6329
Lid geworden op: 24 jul 2010 20:46
Locatie: Omgeving Eindhoven

scottpch 11 okt 2011 18:33

Zeer tevreden over deal met apexrider, heb een zadel overgenomen in perfecte staat voor een zeer nette prijs. Dit alles in een paar dagen tijd.

Gebruikersavatar
jpp
Forum-lid
Berichten: 645
Lid geworden op: 28 feb 2009 16:14
Locatie: Velp Gld.
Contact

Gebruikersavatar jpp 11 okt 2011 20:55

Ik heb helaas een slechte ervaring met rookie77.

Op 8 oktober geef ik aan interesse te hebben in een frame dat rookie77 te koop heeft. Ik PM dat ik een vervoersprobleem heb en dat ik de volgende dag zal aangeven op welk moment ik kan afspreken om naar het frame te kijken en het eventueel te kopen.

Rookie77 reageert via PM dat dit wat hem betreft akkoord is. Als zich een andere gegadigde mocht melden, zal hij mij dat laten weten.

Op 9 oktober PM ik rookie77 dat ik de komende week dagelijks op een bepaald tijdstip kan afspreken. Ik vraag hem aan te geven op welke datum het hem uitkomt. Ik krijg hierop geen reactie.

Op 11 oktober krijg ik een PM van rookie77 dat hij het frame en de andere spullen die hij aanbiedt heeft verkocht. In een PM spreek ik mijn verbazing uit over deze handelswijze. Rookie77 reageert met de mededeling dat zijn handelswijze niet netjes is, maar dat hij mijn uitnodiging voor een concrete afspraak heeft gemist.

Mijn eerste en hopelijk laatste slechte ervaring met een mede-Forummer.
... más allá ...

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16128
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 11 okt 2011 21:41

@jpp:
Ik heb in het verleden al meerdere malen thuis gebleven omdat er iemand (niet altijd van het forum) had toegezegd om te komen kijken alvorens tot aankoop over te gaan.
Zelfs niet komen kijken.
Ik heb ook al voorgehad dat iemand had toegezegd om te kopen. na enkele dagen stond het geld nog net op mijn rekening. Na nog eens een week doodleuk de melding "ik zie af van de koop"

Ik mag wel zeggen dat het merendeel van de kopen/verkopen wel probleemloos verlopen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
jpp
Forum-lid
Berichten: 645
Lid geworden op: 28 feb 2009 16:14
Locatie: Velp Gld.
Contact

Gebruikersavatar jpp 11 okt 2011 22:05

lcsmt schreef:@jpp:
Ik heb in het verleden al meerdere malen thuis gebleven omdat er iemand (niet altijd van het forum) had toegezegd om te komen kijken alvorens tot aankoop over te gaan.
Zelfs niet komen kijken.
Ik heb ook al voorgehad dat iemand had toegezegd om te kopen. na enkele dagen stond het geld nog net op mijn rekening. Na nog eens een week doodleuk de melding "ik zie af van de koop"

Ik mag wel zeggen dat het merendeel van de kopen/verkopen wel probleemloos verlopen.
Bedoel je dat je de handelswijze van rookie77 begrijpt omdat hij niet bij voorbaat zou kunnen vertrouwen op hetgeen ik met hem afspreek? We maken op dit Forum toch afspraken met elkaar op basis van vertrouwen, of niet?
... más allá ...

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16128
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 11 okt 2011 23:47

@jpp:
Bij mij is een woord een woord. Zelfs als ik als verkoper van een item meer kan krijgen of als koper iets goedkoper kan aanschaffen. Ik blijf bij wat ik beloofd heb.
Jammer genoeg is dat niet bij iedereen zo.
I know myself like no one else
Nothing to defend

next
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jun 2009 22:46

next 12 okt 2011 00:02

Ik heb eenzelfde ervaring met Rookie77, alleen dan over shifters. Eerst een bericht dat het akkoord was en ik de 1e was, vervolgens toch naar een ander. Nu kan ik me ergens wel voorstellen dat het makkelijker is om alles in een koop te kunnen verkopen, maar helemaal netjes is het niet. Verder geen probleem trouwens, ik vind ze elders wel :)

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 19 okt 2011 22:32

Goede ervaring met Arnoud mbt de verkoop van een zadel. Thnx.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

BonoCross
Forum-lid
Berichten: 856
Lid geworden op: 24 jan 2007 23:32

BonoCross 26 okt 2011 19:08

Minpuntje voor richard-w. Setje mtb-wielen gekocht. Zouden recht zijn maar er bleek in zowel het voor- als achterwiel een zijslagje te zitten. Verder netjes verpakt en mooie prijs (maar moet nu wel extra betalen om de 2 wielen recht te laten trekken natuurlijk)
Canyon Ultimate CF SL 2016

next
Forum-lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 jun 2009 22:46

next 31 okt 2011 09:54

Dikke +1 voor wauzzz, heb van hem shifters, derries, remmetjes, cassette en ketting overgenomen. Spullen waren in nette staat en omdat hij toch in de buurt was, kwam hij het zelf brengen. Klasse!

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1385
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 31 okt 2011 11:37

Inderdaad: Wauzz is goed. Betaald en de dag erna had ik de remmetjes binnen.
Helaas kan ik er niets mee doen omdat de bevestigings punten 3 cm te hoog zitten. Maar dat is mijn fout.
Dikke +1 voor Wauzz
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie