Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Radioshack en Leopard fuseren definitief

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 09 sep 2011 12:23

Columnist haalt feiten aan. Wie krijgt overigens de TV gelden bij het wielrennen?
Twitter: @rbruijns

dinictus
Forum-lid

Gebruikersavatar dinictus 09 sep 2011 13:33

Ben benieuwd wie er dan in die ploeg gaan komen trouwens. Ik zie de schlecks toch echt niet samen in een ploeg met contador rijden eerlijk gezegd.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.

loos
Forum-lid

Gebruikersavatar loos 09 sep 2011 15:38

dinictus schreef:Ben benieuwd wie er dan in die ploeg gaan komen trouwens. Ik zie de schlecks toch echt niet samen in een ploeg met contador rijden eerlijk gezegd.
???Contador blijft ook volgend jaar nog bij Saxo bank, en heeft juist deze week aangegeven bij te willen tekenen.
Juist vandaag werd bekend dat Jens Voigt (@thejensie) als enige renner met aflopend contract nog voor een jaar bijtekent. Ze hebben tussen al die kleine mannetjes ook een stoemper nodig, natuurlijk!
Verder zullen naar mijn verwachting Brajkovic, Kloeden en Horner blijven.
Voor Posthuma vrees ik het ergste, nadat hij eraf wapperde in de ploegentijdrit in de tour.....
Afbeelding

dinictus
Forum-lid

Gebruikersavatar dinictus 09 sep 2011 15:47

loos schreef:
dinictus schreef:Ben benieuwd wie er dan in die ploeg gaan komen trouwens. Ik zie de schlecks toch echt niet samen in een ploeg met contador rijden eerlijk gezegd.
???Contador blijft ook volgend jaar nog bij Saxo bank, en heeft juist deze week aangegeven bij te willen tekenen.
Juist vandaag werd bekend dat Jens Voigt (@thejensie) als enige renner met aflopend contract nog voor een jaar bijtekent. Ze hebben tussen al die kleine mannetjes ook een stoemper nodig, natuurlijk!
Verder zullen naar mijn verwachting Brajkovic, Kloeden en Horner blijven.
Voor Posthuma vrees ik het ergste, nadat hij eraf wapperde in de ploegentijdrit in de tour.....
ehr ik zat ff mis inderdaad. Ik zag dat contador er iets over had gezegd. oh ja dit:

Begin deze week zei Alberto Contador dat hij een fusie van Leopard-Trek en RadioShack vreest. Volgens de renner van Saxo Bank wordt het ‘onmogelijk de Tour’ te winnen in een peloton met zo’n sterke formatie.

Volgens mij een redelijk onware uitspraak. Het wordt wel een ploeg met een redelijk hoog "VAL EN BREEK GEHALTE" hehe.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 09 sep 2011 16:25

In tijdritten heb je alvast niks aan een ploeg, denk ik dan.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 sep 2011 18:15

En berg op zal je toch ook zelf moeten trappen. Een ploeg gevuld met toppers kan er op papier wel leuk uitzien, maar als ze niet voor elkaar willen rijden is 't alsnog niets. Als je een Wiggins hebt die je moet helpen bijv...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie