Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
-
belgiumman
- Forum-lid
belgiumman
27 aug 2011 14:12
fredhhw schreef:belgiumman schreef:woensdag mijn livestrong setje ontvangen.
jammer genoeg het verkeerde...........
kostprijs om alles terug te sturen naar china: 20 euro
dan maar zelf proberen te verkopen.
kwaliteit ziet er wel top uit
Ik ben geen tegenstander van Chinese namaak goederen maar een namaak Livestrong setje kopen? Hoe durft u!
Ik hoop dat u de $50,- die u bespaard hebt alsnog gaat overmaken naar de Livestrong foundation. Of dat u bij de volgende collecte voor het kankre fonds een mooi briefje van € 50,- in de collecte bus stopt.
Anders vindt ik het echt niet kunnen (asociaal zelfs) om in een shirt van deze organisatie te rijden.
Wat heeft dat nu eigenlijk met het topic te maken???
Ik hoef mij tegenover u niet te verantwoorden waar ik geld aan geef of niet!!!
-
fredhhw
- Forum-lid
fredhhw
27 aug 2011 17:32
Natuurlijk hoeft u zich niet te verantwoorden waar u uw geld aan uit geeft.
Het gaat mij om het feit dat u de organisatie Livestrong die $ 50,- extra niet gunt maar wel in hun shirt wil rijden.
Omdat u het shirt heeft gekocht ga ik er vanuit dat u de organisatie en hun doel kent en steunt. Dan zou u toch ook moeten begrijpen dat zij uw geld hard kunnen gebruiken.
-
belgiumman
- Forum-lid
belgiumman
27 aug 2011 20:11
fredhhw schreef:Natuurlijk hoeft u zich niet te verantwoorden waar u uw geld aan uit geeft.
Het gaat mij om het feit dat u de organisatie Livestrong die $ 50,- extra niet gunt maar wel in hun shirt wil rijden.
Omdat u het shirt heeft gekocht ga ik er vanuit dat u de organisatie en hun doel kent en steunt. Dan zou u toch ook moeten begrijpen dat zij uw geld hard kunnen gebruiken.
moesten wij als gewoone mens zeker zijn naar waar het geld allemaal naartoe gaat dat ngo's komen ophalen........................
en ja ik steun al heel lang het kinderkankerfonds in België.
ik vraag mij echter nog steeds af wat deze allemaal met het topic te maken heeft en zet deze discussie dan ook als gesloten!!
-
bmwpower
- Forum-lid
bmwpower
27 aug 2011 23:36
fredhhw schreef:Natuurlijk hoeft u zich niet te verantwoorden waar u uw geld aan uit geeft.
Eens..
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
-
eelcoz
eelcoz
28 aug 2011 10:00
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 21 nov 2011 10:14, 2 keer totaal gewijzigd.
-
belgiumman
- Forum-lid
belgiumman
28 aug 2011 10:08
ongeloofelijk zijn jullie toch..........
deze topic gaat toch over de ervaring van " samewood "
moest ik dit nu echt willen verbergen dat het over namaak ging dan zou ik de labels er niet laten aanhangen + hier geen ervaring neergepend hebben. Of dacht je dat ik zo dom ben!!
Zooi?? Ga maar eens in je eigen huishouden na welke " topproducten " effectief in china gemaakt worden.
Of laten we het eens hebben over welke kaders van topfietsen uit china komen.
-
flores
- Forum-lid
flores
28 aug 2011 10:47
belgiumman schreef:ongeloofelijk zijn jullie toch..........
deze topic gaat toch over de ervaring van " samewood "
Moet eigenlijk ook een slot op.
moest ik dit nu echt willen verbergen dat het over namaak ging dan zou ik de labels er niet laten aanhangen + hier geen ervaring neergepend hebben. Of dacht je dat ik zo dom ben!!
Zooi?? Ga maar eens in je eigen huishouden na welke " topproducten " effectief in china gemaakt worden.
Of laten we het eens hebben over welke kaders van topfietsen uit china komen.
Het gaat hier om namaak=verboden...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
-
belgiumman
- Forum-lid
belgiumman
28 aug 2011 10:54
geen probleem hoor.
zijn alle oakley's of andere kledij die hier verkocht dan echt of namaak??