Het is misschien een beetje een gekunsteld antwoord, maar ik vind de groene trui in principe wel een serieus klassement. Als je met je ploeg naar de tour komt om de groene trui te pakken, door middel van ritoverwinningen heb ik daar in principe wel vrede mee.timo2.0 schreef:Dus als bijvoorbeeld HTC Toni Martin niet had meegenomen had Cavendish wat jou betreft ook thuis mogen blijven? Vrijbuiters dat is een Nederlandse traditie: de ploegen van Jan Raas en TVM gingen vrijwel nooit met een klassementsrenner naar de Tour en ik zie hier toch heel wat mensen met smart terugverlangen naar die tijd.trannel schreef:Ploegen met alleen maar vrijbuiters mogen ze zo uit de Tour de France mikken van mij, laat ze maar eendaagse wedstrijden gaan winnen.
@tennisser: Ik zeg ook niet dat een ploeg geen enkele vrijbuiter mee mag nemen. Ik erger me er alleen aan, dat sommige ploegen alleen maar dat type renners mee nemen. Waarom een rondewedstrijd rijden, als je niet de minste intentie hebt, om een renner een goed klassement te laten rijden. We zijn nu allemaal lyrisch omdat Ruijgh 21e is geworden. Dat is gewoon zielig. Als een Nederlander op een Wimbledon wordt uitgeschakeld in de 16e finales, gaan we dan ook huldigen?