Het grote OAKLEY topic
mijn broer heeft ook nog geen mail ontvangen, terwijl de order wel al als cancelled staat online....thebomb schreef:Normaal gezin moeten ze toch naar iedereen tegelijkertijd een mail sturen dat het order gecancelled is? Of zouden ze dat echt een voor een doen? Ik woon wel niet in Nederland maar in Belgie misschien daarom!
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Het gekke is, ik kreeg geen bevestiging van de orders, daar heb ik voor gemaild, en van verzending heb ik ook niets dus kijk ik steeds op de site aan de hand van de ordernummers die ik kreeg na de betaling, maaarrrrrrrrr via de email gewoon nietssss
Hoelaat had jij hem besteld?
Heb wel 2 "cancel" mailtjes van Oakley gehad, maar op de site staat nog steeds In Process.
Zou heel vet zijn als ze al begonnen waren met maken en hij toch nog verstuurd wordt, maar ik ga er eigenlijk niet meer vanuit.
Heb wel 2 "cancel" mailtjes van Oakley gehad, maar op de site staat nog steeds In Process.
Zou heel vet zijn als ze al begonnen waren met maken en hij toch nog verstuurd wordt, maar ik ga er eigenlijk niet meer vanuit.
Bij mij stond hij tot vanmiddag in process dus vreesde al dat het niet door zou gaan, gisteren rond 1300 uur besteld. Na wat mailtjes vandaag kreeg ik de bevestiging.
De order heeft al die tijd in process gestaan en heb geen cancel mail gehad.
De order heeft al die tijd in process gestaan en heb geen cancel mail gehad.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Bericht op de Oakley facebook pagina:
Keurig Oakley, heel erg netjes
OCP Pricing Error - We confirm that Oakley will honour the custom orders placed between Tues 26th-Fri 29th July, and include free shipping. Our Customer Service team will contact individuals concerned from Mon 1st Aug. We apologise again for the pricing error. We listen to our fans and value your loyalty to our brand. To reiterate we do not delete or censor comments on Facebook, we welcome all consumer feedback
Keurig Oakley, heel erg netjes
