Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Windproof zonnebril vanwege lenzen?

vsopking
Forum-lid

vsopking 09 jul 2011 19:21

Ik heb al weer tijden geleden een WileyX zonnebril gekocht. Ook ik krijg pijnlijke rode ogen als lensgebruiker. Dat probleem is met die bril van de baan. Ziet er uit als een snelle zonnebril, die aan de oogzijde een zachte rubberrand heeft die min of meer de ogen rondom afsluit. Geen last meer van zijwind o.i.d. Nog wel's een beetje last van beslagen glazen, maar normaal geen last. Hebben div verkooppunten bij motorrijwielen handel. Zie ook website. De Nederlandse vertegenwoordiger kun je via site bereiken. Bril werd geleverd met donkere en heldere kunststof glazen afneembare manchet en hoesje.

abr
Forum-lid

abr 11 jul 2011 22:02

Ik heb een bril gekocht bij de Decathlon. Kost erg weinig (ongeveer 10-15 euro, weet het niet meer precies), maar is echt een super bril. 4 verschillende glazen (voor zon, bewolking, regen en een helder glas), sluit perfect aan. Mijn lenzen zijn er prima door beschermd, ook boven de 70 km/u. Echt een aanrader!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 11 jul 2011 22:06

Tja en je krijgt er gratis een enorme vertekening van 't beeld bij.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

campasuper
Forum-lid

campasuper 12 jul 2011 07:29

Ik draag ook lenzen en rij al jaren met Oakley Pro M Frame.
Ik heb vier lenzen die ik hiervoor gebruik, HI Yellow Ir., Fire Ir., Black Ir. Polarised, Blue Ir.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders

Debora
Forum-lid

Debora 14 jul 2011 18:23

Hoe meer de bril aansluit, hoe minder wind er in je ogen komt. Mijn vader en ik hebben er ook last van. Hij nog meer dan ik. Hij heeft bij de opticien een speciale bril gekocht. Maar de reden voor onze rode ogen is hooikoorts...
Misschien was het verschil op vakantie dat er geen gras of bomen stonden? Afijn, voor hooikoorts heb je livocab oogdruppels. Zo niet, succes met het uitzoeken van een goede bril!

Plaats reactie