Wij gaan over 3 weken naar Frankrijk en staan dan op een camping bij de Mont Ventoux,nu willen wij niet in 1 keer daarheen maar eerst nog een dag of 5 op een camping in de Vogezen,wie weet een leuke camping daar? het mag een kleine eenvoudige camping zijn, wij gaan daar ook nog trainen op de racefiets en daarna door naar de Ventoux.
Ton
Camping Vogezen
-
- Forum-lid
Ik heb twee jaar terug met ons fietsgroepje een week doorgebracht op domaine de champe in Bussang. Goede camping met prima voorzieningen (o.a. een zwembad) in een mooie omgeving.
En.... de Ballon d' Alsace dichtbij!
http://www.band-whatsup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
ik ben een groot liefhebber van http://blog.lacreche.com/" onclick="window.open(this.href);return false; goede no nonsense camping en je kan er ontzettend lekker eten
Een km of 50 van de ballon.

+1peddelaarjacob schreef:Ik heb twee jaar terug met ons fietsgroepje een week doorgebracht op domaine de champe in Bussang. Goede camping met prima voorzieningen (o.a. een zwembad) in een mooie omgeving.
Mijn vaste uitvalsbasis als ik in de Vogezen ga trainen. Je kan er ook een mobilhome huren voor een paar dagen. Camping heeft een sauna en een zwembad. Barretje met veel lokale bevolking is gezellig, prima om 's avonds een biertje te doen en een boek te lezen. Kan er redelijk eten maar is geen haut cuisine. Wifi beschikbaar maar externe provider dus wel tegen betaling (voor een paar dagen iets van twee tientjes).
- margriet
- Forum-lid
- Locatie: Le Mont-Dore | Massif du Sancy | Puy de Dôme | Auvergne | Frankrijk
- Contact
De gemeentecamping in Munster is een ook goede uitvalsbasis met veel cols (o.a. Schlucht, Petit Ballon, Collet du Linge, Honeck, Platzerwadel etc.) in de directe omgeving. Wel een stukje van de snelweg. Ooit eens op de terugweg van het zuiden in Cernay op een camping gestaan; ook leuk fietsen en cols in de buurt - deden toen o.a. de Grand Ballon - en dichter bij een snelweg.
Fietsgroet,
Margriet | Les Camélias
Margriet | Les Camélias