Spuitvlekken op Ridley
Ik heb een ridley orion van 2008 in de team kleuren. Op diverse plekken springt de lak eraf bij het minste of geringste. In april dit jaar mee naar de dealer geweest vertegenwordiger van ridley erbij en besloten werd dat de fiets terug zo gaan naar de fabriek on de plekken "bij te spuiten". Frame afgebouwd zodat ze er gelijk aan konden beginnen. Maar nee ik kreeg na 2 weken bericht 'bij spuiten"had geen zin . Het frame moest compleet worden over gespoten en geen garantie!!!! want ik het frame zelf afgebouwd om te verdoezelen dat ik zo zijn gevallen. Maar dan springt volgns mij niet op de bovenkant van de schuine bus de lak er af!!! Om te gemoet te komen kreeg ik 30% korting en kon voor 210 euro het frame worden over gespoten.Dit heb ik geweigerd en het frame retour laten komen.
Dus ik ben zeer benieuwd of ridley nu wel bereid is een goede service op slecht lakwerk te geven.
Volgend seizoen wil ik weer een andere fiets aan schaffen maar een merk heb ik van mijn lijstje gestreept
Dus ik ben zeer benieuwd of ridley nu wel bereid is een goede service op slecht lakwerk te geven.
Volgend seizoen wil ik weer een andere fiets aan schaffen maar een merk heb ik van mijn lijstje gestreept
eitje64 schreef:Ik heb een ridley orion van 2008 in de team kleuren. Op diverse plekken springt de lak eraf bij het minste of geringste. In april dit jaar mee naar de dealer geweest vertegenwordiger van ridley erbij en besloten werd dat de fiets terug zo gaan naar de fabriek on de plekken "bij te spuiten". Frame afgebouwd zodat ze er gelijk aan konden beginnen. Maar nee ik kreeg na 2 weken bericht 'bij spuiten"had geen zin . Het frame moest compleet worden over gespoten en geen garantie!!!! want ik het frame zelf afgebouwd om te verdoezelen dat ik zo zijn gevallen. Maar dan springt volgns mij niet op de bovenkant van de schuine bus de lak er af!!! Om te gemoet te komen kreeg ik 30% korting en kon voor 210 euro het frame worden over gespoten.Dit heb ik geweigerd en het frame retour laten komen.
Sommige merken hebben echt geen service! Wat een rotstreek. Ik zou trouwens in eerste instantie nooit akkoord zijn gegaan met het 'bijspuiten'. Bijwerken kan je nooit doen zonder dat je er iets van ziet en bovendien zal dat ook weer loskomen. Als de lak zo snel lost, is er waarschijnlijk oorspronkelijk iets misgelopen bij de voorbehandeling.
gede schreef:eitje64 schreef:Ik heb een ridley orion van 2008 in de team kleuren. Op diverse plekken springt de lak eraf bij het minste of geringste. In april dit jaar mee naar de dealer geweest vertegenwordiger van ridley erbij en besloten werd dat de fiets terug zo gaan naar de fabriek on de plekken "bij te spuiten". Frame afgebouwd zodat ze er gelijk aan konden beginnen. Maar nee ik kreeg na 2 weken bericht 'bij spuiten"had geen zin . Het frame moest compleet worden over gespoten en geen garantie!!!! want ik het frame zelf afgebouwd om te verdoezelen dat ik zo zijn gevallen. Maar dan springt volgns mij niet op de bovenkant van de schuine bus de lak er af!!! Om te gemoet te komen kreeg ik 30% korting en kon voor 210 euro het frame worden over gespoten.Dit heb ik geweigerd en het frame retour laten komen.
Sommige merken hebben echt geen service! Wat een rotstreek. Ik zou trouwens in eerste instantie nooit akkoord zijn gegaan met het 'bijspuiten'. Bijwerken kan je nooit doen zonder dat je er iets van ziet en bovendien zal dat ook weer loskomen. Als de lak zo snel lost, is er waarschijnlijk oorspronkelijk iets misgelopen bij de voorbehandeling.
1 woord: Belachelijk...
Specialized Tarmac Elite Compact
Zo zo, een hoop wielrenners zitten ook bij de brandweer, spuit er maar lekker op los he.
Even een update van de post waar het allemaal mee begon.
Ik heb dus sinds een week een ridley orion ultegra 2010. Toen ik er mee buiten kwam bekeek ik de lak en dacht wat is dit? Het antwoord was dat het bij deze fiets ging om natural carbon. De fiets wordt dan alleen met blanke lak gespoten. Dat geeft een ander effect en zou juist speciaal zijn. Ik ben bij meerdere fietsenzaken gaan checken en idd alle Orion's hebben dit.
Weten we dat ook weer. Koop je een fiets met natural carbon.........bekijk hem even in daglicht ziet er iets anders uit dan.....heeft een vreemde glans.....
Even een update van de post waar het allemaal mee begon.
Ik heb dus sinds een week een ridley orion ultegra 2010. Toen ik er mee buiten kwam bekeek ik de lak en dacht wat is dit? Het antwoord was dat het bij deze fiets ging om natural carbon. De fiets wordt dan alleen met blanke lak gespoten. Dat geeft een ander effect en zou juist speciaal zijn. Ik ben bij meerdere fietsenzaken gaan checken en idd alle Orion's hebben dit.
Weten we dat ook weer. Koop je een fiets met natural carbon.........bekijk hem even in daglicht ziet er iets anders uit dan.....heeft een vreemde glans.....