Jochem,
Eens met de opmerking van Goosman. Maar ik zal je vragen alvast zo goed mogelijk beantwoorden.
1. Bianchi. Dat vind ik binnen mijn budget de mooiste fietsen die er zijn, o.a. vanwege de slooping frames, de kleuren, en eigenlijk gewoon het allround design. Wat ik ook leuk vind aan Bianchi is dat het een soort `cult` is. Lekker met van die groene bidonnetjes rondrijden enzo. De kwaliteit is voor mij in elk geval ruim voldoende. Net als Goosman dus vooral subjectieve redenen.
2. Lapierre ken ik niet. Cannondale heb ik ooit bijna gekocht maar toen was mijn maat er niet. Kwaliteit goed, en design ook mooi. Minder mooi dan de Italiaanse schonen, maar wel strak. Meer `modern mooi` zeg maar. Colnago is prachtig om te zien, die kan op alle punten concurreren met de Bianchi, maar ik heb er nog nooit een gehad. Cervelo is ook mooi, maar ligt boven mijn budget. Ik heb ooit bij de Tour de France in de Cervelo-materiaalbus gekeken, en daar zag ik iets van 40 identieke Cervelo topfietsen op een rijtje hangen. Dat sprak mijn verbeelding wel aan, maar ja, ik kan ze nog steeds niet betalen