davey
15 nov 2006 21:52
had deze topic nog neit gezien:
ik ben Davey jansen, 15 jaar ik word 2e jaars nieweling,doe aan wedstrijd rijden sinds de eerste week dat ik een fiets had,toen werd ik 27 van de 41 dat weet ik nog goed,inmiddels heb ik al wat overwinningen behaald op de weg en op de baan waaronder het dk. verder zit ik in de vierde kaderberoeps metaal voertuigen,kloop op het moment stage bij een autospuiterij,dit is wat ik later ook wil gaan doen en dus volgend jaar de opleiding ga volgen,ik fiets vanaf cat 5 als ik het goed heb,mijn eerste fiets was een groene bianchi,ik vond het een vreselijk ding,afgewerkt met shimano,na 1 jaar kreeg ik mijn nieuwe fiets een ridley cheetah omgebouwd naar normale racefiets(die cheetah is overigens nu mijn tijdritfiets)daar kreeg ik gelijk cosmic carbons onder en een veloce groep,nu rijd ik sinds 1 seizoen op een ridley damocles,het is overigens wel mijn 2e damocles, andere was gescheurd,(kijk maar bij signature daar staat me fiets)ik doe in de winter nog aan baanwielrennen en af en toe mtb.ik heb dus nou in totaal 5 fietsen, ff op een rijtje:
ridley damocles(wedstrijdfiets weg)ridley cheetah(tijdrit)concorde(baanfiets)steffini(mtb)en een no name frame,als reserve +winterfiets,..afgewerkt met campa chorus/centaur,cosmos,itm,ritchey