Zonder dit topic te willen verknoeien en de discussie om te willen gooien richting de velgen die onder mijn fiets moeten nog een reply van mijn kant... Gisteren toevallig even naar de lokale racefietsenboer geweest omdat in het voorwiel een hoogteslag zat. Die is eruit gehaald. Vervolgens heb ik met de monteur daar gelijk even het praatje velg/wiel gehouden en hij raadde me het een en ander aan. Om te beginnen inderdaad de CXP 33 en mocht ik iets blitser voor de dag willen komen een Ksyrium Elite. Daarnaast vond hij de Ksyrium Elite ook een geweldig sterke velg. Ik zal nog eens nadenken over dit verhaal en hoop binnenkort duidelijkheid te hebben, mede omdat de slag uit mijn voorvelg niet helemaal meer weg te krijgen was.
Ja, de Ksyrium Elite is zeker ook een mooie keus. Ik had hem genegeerd, omdat ik zelf vind dat iedereen al met de Ksyriums rijdt. Maar dat is geen rationeel minpunt natuurlijk. De Ksyrium Elite biedt je zeker ook waar voor je geld. Een stuk goedkoper dan de duurdere versies en met op essentiele punten dezelfde techniek.
Een leuk luxeprobleem voor jou