Nog gefietst vandaag?
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door T.Trapper op 11 Juni 2006
Waw, dikke proficiat bike_add1ct. En heb je nog iets aan die Planche des belles filles kunnen doen, of was je te moe ?
Thanks
Nou omdat ik een beetje uitgedroogd was nadat ik tijdens de eerste afdaling al een bidon verloren had voelde ik wel wat krampen opzetten tijdens het eerste stuk van de klim. Ik zat er ook aardig doorgeen maar blijkbaar zat de rest er nog meer doorheen want ik kwam redelijk makkelijk als eerste van dit 3e groepje binnen.
Hier op WT.nl een uitgebreider verslag, je komt het vanzelf wel tegen
Waw, dikke proficiat bike_add1ct. En heb je nog iets aan die Planche des belles filles kunnen doen, of was je te moe ?
Thanks
Nou omdat ik een beetje uitgedroogd was nadat ik tijdens de eerste afdaling al een bidon verloren had voelde ik wel wat krampen opzetten tijdens het eerste stuk van de klim. Ik zat er ook aardig doorgeen maar blijkbaar zat de rest er nog meer doorheen want ik kwam redelijk makkelijk als eerste van dit 3e groepje binnen.
Hier op WT.nl een uitgebreider verslag, je komt het vanzelf wel tegen
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door sjezer op 11 Juni 2006
@ bike_addict: hoe ging het met inschrijven? Je hebt tegenwoordig toch een doktersverklaring nodig of niet?
Klopt. Zoiets had ik dan ook bij me. Maar een UCI-licentie (dus KNWU o.i.d.) zou ook moeten voldoen.
@ bike_addict: hoe ging het met inschrijven? Je hebt tegenwoordig toch een doktersverklaring nodig of niet?
Klopt. Zoiets had ik dan ook bij me. Maar een UCI-licentie (dus KNWU o.i.d.) zou ook moeten voldoen.
Quoten: Origineel geplaatst door T.Trapper op 11 Juni 2006
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 11 Juni 2006
Gister mijn cyclo-debuut gemaakt tijdens de Trois Ballons in Champagney, Vogezen. En dat ging niet slecht! Ik heb wel ontzettend moeten afzien maar ik kwam uiteindelijk in de 3e groep over de finish, een 11e plek overall en 2e in mijn klassement (18-29jr). Een tijd van 6:49:08, gem. 30,06 km/u over 205km.Nog nooit zo zwaar hoeven inspannen maar ook ontzettend voldaan nu. Het smaakt zeker naar meer!Ohja, ik had mijn forum-pakje aan dus goed reclame voor je gemaakt TS! Foto's volgen nog (weet nog niet welk topic).
kan je de uitslagen ergens op een site terugvinden ? per naam of per nummer ?
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 11 Juni 2006
Gister mijn cyclo-debuut gemaakt tijdens de Trois Ballons in Champagney, Vogezen. En dat ging niet slecht! Ik heb wel ontzettend moeten afzien maar ik kwam uiteindelijk in de 3e groep over de finish, een 11e plek overall en 2e in mijn klassement (18-29jr). Een tijd van 6:49:08, gem. 30,06 km/u over 205km.Nog nooit zo zwaar hoeven inspannen maar ook ontzettend voldaan nu. Het smaakt zeker naar meer!Ohja, ik had mijn forum-pakje aan dus goed reclame voor je gemaakt TS! Foto's volgen nog (weet nog niet welk topic).
kan je de uitslagen ergens op een site terugvinden ? per naam of per nummer ?
Gisteren met de club , 112 km , gefietst. Dit na de 136 km die ik alleen had gefietst. Woensdag , indien het weer toe laat een trainingsritje en dan zaterdag naar Wageningen voor de 200 km van de JJC.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Zaterdag langste tocht van het jaar voor mij, 115 km in een kleine 4 uur. Heel Twente doorgecrossed. Eerst het geaccidenteerde terrein richting Ootmarsum en Vasse, vervolgens naar Vriezenveen door het meest zuidelijke stukje veengebied. Door naar Nijverdal om wat te klimmen (hard gefietst hier). Daarna via een omweggetje door het boerenland naar huis. Laatste uur zat ik niet meer lekker. Ik zat maar in het wiel te hangen, darmen hadden het behoorlijk gehad. Waren we bijna thuis, komen we op een kruising een groepje van drie tegen. Altijd leuk natuurlijk, eventjes meerijden. Gingen die lui 40 rijden, godver. En ook nog eens kop over kop. Een keer kon ik de kop nemen door nog eens alles te geven. De tweede keer stokte het bij mij, ik kwam er niet meer overheen. Het was allemaal maar hoogstens 2 km, maar bij het binnenrijden van ons stadje had ik sterke kotsnijgingen. Ik zocht maar naar plekken om te kotsen om maar niet in de haast iemands voortuin te bevuilen.
Zondag kort peesrondje. Goed hersteld: Een uurtje a 33,5 km/uur. Lekker.
Zondag kort peesrondje. Goed hersteld: Een uurtje a 33,5 km/uur. Lekker.
-
- Forum-lid
ben net terug van een tochtje van een goeie 80km aan 31,6 gem.
eind deze week gedaan met de examens en dan kan ik eens 2 maanden alles op het koersen zetten :p
eind deze week gedaan met de examens en dan kan ik eens 2 maanden alles op het koersen zetten :p
tour du senegal 2006-2007-2008
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
tour du faso 2009-2010
tour of rwanda 2010
Wijchen - Appeltern - Maasbommel en terug
Vandaag, weer ff lekker op fiets gezeten.
Vol goede moed gestart a 32-34 km per uur. Na een half uurtje, zakte alle energie weg. Of het nu komt door het weekend met iets te veel alcohol, de weinige nachtrust vannacht, of de tempratuur, ik had het echt niet meer. ik kwam niet meer boven de 28 uit.
Ben blij dat ik terug ben, morgen weer beter hoop ik
Vandaag, weer ff lekker op fiets gezeten.
Vol goede moed gestart a 32-34 km per uur. Na een half uurtje, zakte alle energie weg. Of het nu komt door het weekend met iets te veel alcohol, de weinige nachtrust vannacht, of de tempratuur, ik had het echt niet meer. ik kwam niet meer boven de 28 uit.
Ben blij dat ik terug ben, morgen weer beter hoop ik
As a final touch god created the Dutch!
Gisteren wat heuvels Kartenspielerweg-Geldenberg-en de zwarteweg ging van de geldenberg naar onder met een snelheid van 59,5 km/u ik durfde echt niet bij te trappen omdat ik bang was voor vallen maar het ging wel erg hard...35km in1:20.
Vandaag Heijen-Genep-Oeffelt-St Agatha-Cuyk-Vianen-Beers-Linden-Escharen-Langeboom-Mill-StHubert-Haps-Oeffelt-Gennep-thuis.52km met gem 27,2 heb lang tegen de 30 aan gereden maar om gem30 te rijden valt niet mee als je alleen rijd .zo vandaag weereens een nachtje werken( en dan daarna wel naar bed)
Vandaag Heijen-Genep-Oeffelt-St Agatha-Cuyk-Vianen-Beers-Linden-Escharen-Langeboom-Mill-StHubert-Haps-Oeffelt-Gennep-thuis.52km met gem 27,2 heb lang tegen de 30 aan gereden maar om gem30 te rijden valt niet mee als je alleen rijd .zo vandaag weereens een nachtje werken( en dan daarna wel naar bed)
cornelli racing cycles Uden
vandaag weer eens met de renfiets naar berg en dan gefietst.alle heuvels bruggen en viaducten op de grootse versnelling en in de zadel naar boven gefiets en de klim bij pretpark tivoli ben ik 2x op de grootste versnelling op gefietst behalve de 7heuvelweg en de nieuwe holleweg(2x) die ben ik op de grootste versnelling die ik kon uit de zadel naar boven gefietst
3 uur 15 min 93 km
3 uur 15 min 93 km
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen