Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 jun 2005 22:48

In de vooravond meegereden met een snelle groep hier uit Aalter: die gasten rijden 1,5u aan zo'n 40 gemiddeld, langs het kanaal. Heb ook wat kopwerk op de terugweg opgeknapt en vooral de olijkers uitvalspogingen waagden gaan terughalen.

Op het einde ben ik zowaar op mijn bek gegaan... Er reed iemand met een MTB (met smalle bandjes) mee en die maakte een stuurfout en sleurde mij mee in zijn val!!
Gevolg, héél serieuze schaafwonden aan de hele linkerzijde... zit hier nu te typen met een handdoek onder mn elleboog, anders te pijnlijk. Ouch!!


Thuisgekomen stond dit op mijn Sigmaatje (met dus ook het traag heen- en weerrijden naar het afspreekpunt):
64,33km, 1:44:22, gem. 37,30km/u, max. 53,5km/u

Mag dus best tevreden zijn van mijn pauze tussen het studeren door... wel pijnlijk!

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 15 jun 2005 14:08

Vandaag: Naar Niederhein airport en via Arcen onderlangs maas terug.
67km- 2:21=28,4 gem
Mooi weer het laatste uur steeds dik boven 30 gereden(was mij nog niet gelukt).
cornelli racing cycles Uden

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 15 jun 2005 14:12

gisteravond, weer in het vlakke land gereden. Ik kon wel merken dat ik een week in de bergen heb gereden,
50 km, gem. 30,5  , gem. HS139
ff een ander vraagje, wil iemand op het forum van www.paard.nl een berichtje achterlaten, dat ze de behoeftes van die "edele" beesten willen opruimen cq. dat die beesten hun stront (sorry bij een paard zal dat wel uitwerpselen heeten) in de berm deponeren i.p.v. van over het hele fietspad uit te strooien
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

gaartman
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 14 mei 2005 23:08

gaartman 15 jun 2005 14:52

Gisteravond de uitlaatklep effe open gezet, rond Amerongen gefietst op ATB. Eerst rustig rondje route Leersum, waarna ik erachter kwam dat m'n voorderailleur niet meer deed wat ik wil, kabel verrot. Geimproviseerd vastgezet zodat ik alleen 't grote blad kon gebruiken, en deze heb ik gebruikt!
Rondje Amerongen route ging in 25,4 best wel lekker parcour, klimmetjes, afdalingen, af en toe wat modder, maar meeste lekker harde grond. Daarna nog een rondje Leersum waarna de teller op 25,0 bleef staan. totaal 32 kilometertjes. Voor mijn doen is dit echt een megarecord, oke was niet zo ver, maar toch.
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl"> Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br>
<br>

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 15 jun 2005 15:21

gisteravond redelijk afgezien...
Was onder de middag samen met een collega bloed gaan geven, was intussen toch al ruim 4 jaar geleden.
Jeses, ik heb sterretjes gezien op de weg naar huis.
Gemiddelde lag toch vlot 3km/h lager dan 's ochtends op weg naar t werk.
Misschien toch maar overwegen om plasmadonor te worden ipv bloeddonor. Dan krijg je je rode beestjes tenminste terug.
 

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 15 jun 2005 15:34

Net effe 86km afgewerkt in net 3u.Rustig gereden in het Pajottenland (Gooik-Pepingen-Hoves-Tollembeek-Galmaarden-Meerbeke) met steeds meer dan 90 omw.Straks om 19u wedstrijd te Hemelveerdegem (Zottegem) van 70km
TS

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 15 jun 2005 15:48

Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 15 Juni 2005


Net effe 86km afgewerkt in net 3u.Rustig gereden in het Pajottenland (Gooik-Pepingen-Hoves-Tollembeek-Galmaarden-Meerbeke) met steeds meer dan 90 omw.Straks om 19u wedstrijd te Hemelveerdegem (Zottegem) van 70km
TS


Niet slecht, echt vlak kun je het daar niet noemen he...
Zou willen dat ik daar elke dag kon vlammen. Voorlopig genoegen nemen met de Scheldedijk. Mooi, maar helaas vlakker dan vlak.
 

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 jun 2005 16:01

Pajottenland is schitterend idd! Zalig om daar te fietsen.

Suc6 in je koers straks, TS-Biker. Wat voor wedstrijd is dat??
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 15 jun 2005 22:14

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 15 Juni 2005

Pajottenland is schitterend idd! Zalig om daar te fietsen.Suc6 in je koers straks, TS-Biker. Wat voor wedstrijd is dat??


Ik ben jammer genoeg reeds terug ! Om 18u40 regende het nog en heb dan besloten niet te starten. Bleek daarna dat het tot nu toe niet meer zou regenen . Ach morgen maar wat bijtrainen dan zeker.Wedstrijd was bij de VWF. nu zaterdag (Koningshooikt 120km), maandag (Terjoden 140 km) en donderdag (Terjoden 140km) zijn bij de KBWB. Vanaf begin juli wil ik mooie resultaten behalen daarom dat ik nu dikwijls wat bijtrain !
greetz, TS

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 15 jun 2005 22:20

Ik heb vandaag een stuk flink hard gereden, maar kreeg na een tijdje schakel problemen: de ketting wilde niet goed op/afschakelen en ik trapte soms door. Na een hele hoop gezoek heb ik het euvel gevonden. De achter derailleur kabel hing slap en bleek na spannen weer slap: het boutje van de kabelgeleider onder de bracketpot was losgeraakt en het onderdeel zelf was verschoven. Morgen even een nieuw boutje halen.....

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar

Florezido

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 jun 2005 22:30

Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 15 Juni 2005
Ik ben jammer genoeg reeds terug ! Om 18u40 regende het nog en heb dan besloten niet te starten. Bleek daarna dat het tot nu toe niet meer zou regenen . Ach morgen maar wat bijtrainen dan zeker.
Wedstrijd was bij de VWF. nu zaterdag (Koningshooikt 120km), maandag (Terjoden 140 km) en donderdag (Terjoden 140km) zijn bij de KBWB. Vanaf begin juli wil ik mooie resultaten behalen daarom dat ik nu dikwijls wat bijtrain !greetz, TS




Zo... je bent dan elite z/c, zoals ik?? Behoorlijk wedstrijdniveau dan.

Dan kom ik je ooit nog wel eens tegen op de koers (ik lig stil tot na mn examens; hervat begin juli), of misschien reden we al dezelfde koers.

Succes nog.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 15 jun 2005 23:20

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 15 Juni 2005


Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 15 Juni 2005


Ik ben jammer genoeg reeds terug ! Om 18u40 regende het nog en heb dan besloten niet te starten. Bleek daarna dat het tot nu toe niet meer zou regenen . Ach morgen maar wat bijtrainen dan zeker.Wedstrijd was bij de VWF. nu zaterdag (Koningshooikt 120km), maandag (Terjoden 140 km) en donderdag (Terjoden 140km) zijn bij de KBWB. Vanaf begin juli wil ik mooie resultaten behalen daarom dat ik nu dikwijls wat bijtrain !
greetz, TS

Zo... je bent dan elite z/c, zoals ik?? Behoorlijk wedstrijdniveau dan. Dan kom ik je ooit nog wel eens tegen op de koers (ik lig stil tot na mn examens; hervat begin juli), of misschien reden we al dezelfde koers. Succes nog.


Ik fiets bij WSV Artevelde (john saey-deschacht), ben pas begonnen op 1 mei en begin nu stillaan in vorm te komen. Door het weinige trainen (door mijn werk) kreeg ik steeds last van krampen in de finale, maar dat is nu stillaan verleden tijd ! Ik geef mezelf nog tot 1/7 om mee de finale te kleuren !
Ik zie of hoor je nog wel !
TS
ps hier ben ik : http://users.telenet.be/arteveldewsv/elite.htm

Plaats reactie