Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 22 mei 2005 22:16

Vandaag met een deel van de groep naar Den Bosch gefiest en terug , 128 km en een Bossche Bol bij de ST. Jan . Het begon 's morgens rustig met een licht briesje van opzij in de rug , maar naarmate de dag vorderde werd de wind toch redelijk stevig en die was dus nu schuin van voren. Omdat we een afslag miste hebben we te voet en de fiets in de hand de A2 overgestoken bij het MaurickPark. We hadden in St Michelsgetsel de Nieuwstraat moeten nemen , maar de routeleider was even de route kwijt en dus reden we de Theerestraat in .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

schmo
Forum-lid
Berichten: 736
Lid geworden op: 12 feb 2005 12:47

schmo 22 mei 2005 22:29

Vanuit Leiden naar Benthuizen en dan verder het HSL-tracé tot Rotterdam, langs het vliegveld en dan Vlaardingen, langs de nieuwe waterweg naar Hoek van Holland richting Scheveningen en langs de Rijksstraatweg weer op huis aan. Lekker windje, tot Rotterdam tegen, verder mee

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38298
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 22 mei 2005 23:04

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 21 Mei 2005


Jasses! Als ik zo'n klote landbouwgeval op een smalle weg zie aankomen dan stap ik altijd af. Die dingen zwenken idd decimeters van L naar R. Beter maar ff wachten want die bestuurder kan natuurlijk ook niet anders dan doorrijden.

Tijdens LiMo heb ik ook genoeg dwazen het onheil op zich af zien roepen. Traktoren inhalen waar het niet kon, te dicht er achter blijven rijden, etc. De mensen doen ook hun werk en worden het hele jaar overspoeld door wielertoeristen op de bekende klims. Ze kunnen gewoon niet voor elke fiets stoppen want tegen de tijd dat ze dan weer kunnen rijden is het donker.
Less is bore

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4447
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 22 mei 2005 23:08

Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 22 Mei 2005


Vandaag naar het werk en terug ....zeer mooi weer ....deze ochtend.'s middags terug met wind tegen ...toch het tempo op 30 km/h kunnen houden ,en dat viel me niet tegen.
Echter 500 meter voor thuus een lekke band in de stomende regen ( Echt druppels van een liter ) , dus laatste stukje maar lopen.
 
Greetz Rene

Waar heb je gezeten dan? hier heb ik alleen maar in de zon gefietst met slechts een enkel stapelwolkje en dat via zwolle heerde t harde elburg kampen en weer terug altijd uitgekiend dat ik het laatste stuk voor de wind heb ja

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 22 mei 2005 23:28

Quote: Origineel geplaatst door who cares op 22 Mei 2005
Vandaag met een deel van de groep naar Den Bosch gefiest en terug , 128 km en een Bossche Bol bij de ST. Jan . Het begon 's morgens rustig met een licht briesje van opzij in de rug , maar naarmate de dag vorderde werd de wind toch redelijk stevig en die was dus nu schuin van voren. Omdat we een afslag miste hebben we te voet en de fiets in de hand de A2 overgestoken bij het MaurickPark. We hadden in St Michelsgetsel de Nieuwstraat moeten nemen , maar de routeleider was even de route kwijt en dus reden we de Theerestraat in .

Zijn Jullie iedere zondag op pelgrimstocht???
Vorige week Kevelear en nu de sint Jan.

cornelli racing cycles Uden

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 23 mei 2005 00:38

Jep , volgende week zondag naar Thorn . Dan zitten we op het terras bij de kerk aldaar.
Overeenkomst die dag , zowel in Thorn als bij ons in het dorp is het Kermis.
BTW Onze kermis wordt geopend door een triple Embassy winnar.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 23 mei 2005 02:12

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 22 Mei 2005

@ cubebiker: waar heb je die spreuk van je signature vandaan?


'the usual suspects' (geweldige film).of anders 'Funeral Inception' van Suffocation (als je van death-metal houd hoef ik dat niet uit te leggen, anders wel...)

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6154
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 23 mei 2005 02:31

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 22 Mei 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 22 Mei 2005


Vandaag naar het werk en terug ....zeer mooi weer ....deze ochtend.'s middags terug met wind tegen ...toch het tempo op 30 km/h kunnen houden ,en dat viel me niet tegen.
Echter 500 meter voor thuus een lekke band in de stomende regen ( Echt druppels van een liter ) , dus laatste stukje maar lopen.
 
Greetz Rene


Waar heb je gezeten dan? hier heb ik alleen maar in de zon gefietst met slechts een enkel stapelwolkje en dat via zwolle heerde t harde elburg kampen en weer terug altijd uitgekiend dat ik het laatste stuk voor de wind heb ja


Zwolle is voor mij het zelfde als Verwegistan .....Ik woon in Zeeland , en als je de weerberichten heb gezien kwamen vanuit het zuidwesten de wolken , en regen ....En aangezien ik 300 meter van de zee woon ..gaat dit meestal gepaard met nogal wat wind.
Maar ja bikkels worden in de regen en wind geboren.
Let me please be no BIKKEL....ik verlang naar de zomer , lekker een week fietsen met m'n zoon in zuid Limburg.
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6154
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 23 mei 2005 02:33

....P.S.
 
Mijn zoon is 7 jaar en lult nu al niet anders dan over Di Luca en Armstrong , en z'n kornuiten .....wordt echt lachen deze zomer.
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38298
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 23 mei 2005 10:02

Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 23 Mei 2005



.....Ik woon in Zeeland , en als je de weerberichten heb gezien kwamen vanuit het zuidwesten de wolken , en regen ....

Waar ergens in Zld Rene? (ik kom van origine van Schouwen, vandaar de belangstelling)
Less is bore

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6154
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 23 mei 2005 11:40

Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 23 Mei 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 23 Mei 2005



.....Ik woon in Zeeland , en als je de weerberichten heb gezien kwamen vanuit het zuidwesten de wolken , en regen ....


Waar ergens in Zld Rene? (ik kom van origine van Schouwen, vandaar de belangstelling)


More to the south my friend .....
Ik woon in Vlissingen ...ca 400 Mtr van de boulevard...
 
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 23 mei 2005 13:33

Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 23 Mei 2005


Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 22 Mei 2005

@ cubebiker: waar heb je die spreuk van je signature vandaan?


'the usual suspects' (geweldige film).of anders 'Funeral Inception' van Suffocation (als je van death-metal houd hoef ik dat niet uit te leggen, anders wel...)



Ik wil niet vervelend doen maar waarom schrijf je EXCIST ipv EXIST?
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie