Nog gefietst vandaag?
Wat een wind vandaag. Nog een laatste foto gemaakt. Deze vind ik goed genoeg. Meer maak ik er niet, want het moet een keer fout gaan.....
http://forum.tour-magazin.de/attachment ... ntid=22326
Gr, Diogenes
http://forum.tour-magazin.de/attachment ... ntid=22326
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Halokidoki.
Vandaag 40 Km ....hmmm wat een wind , zeker hier aan de kust ...de zeeuwse kust. Vooral op de open vlaktes viel het tegen.
Tegen de wind in maar een schamele 21 Km/uur ...
Maar het weer was wel lekker .
Greetz Rene
Vandaag 40 Km ....hmmm wat een wind , zeker hier aan de kust ...de zeeuwse kust. Vooral op de open vlaktes viel het tegen.
Tegen de wind in maar een schamele 21 Km/uur ...
Maar het weer was wel lekker .
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik wel! Ik rijd niet vaak 50. Ik ging tot 55/h km omdat ik weet dat de camera vertraging heeft van enkele seconden. Ik had mazzel dat de 50 er net opstaat. Je moet niet vergeten dat ik geen 18 meer ben: ik ben nu 43.
Die wind was erg hard en kwam schuin van achter. Ik vond het vandaag niet meevallen. Tegen de wind in, tenminste....
Gr, Diogenes
Die wind was erg hard en kwam schuin van achter. Ik vond het vandaag niet meevallen. Tegen de wind in, tenminste....
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
Ik had gisteren een tijdrit, in de polders. Er was een stuk bij waar je VOL tegenwind had. Ik had zelf mijn tellertje niet erop zitten maar ik heb van anderen gehoord dat ze daar nog boven de 40 per uur gingen . Dan had je nog een stuk schuin mee en een stuk zijwind. Ik weet mijn tijd nog niet, dus dat is nog ff afwachten.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door schmo op 26 April 2005
De weipoort bij zoeterwoude?
yep!
De weipoort bij zoeterwoude?
yep!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 10 April 2005
vandaag dus de heuveltocht gedaan van de DTC, hele leuke tocht. Ergens bij Amersfoort echt een soort zware klim, lees steil (ik denk zo'n 10%). Onder weg nog die mannen van GTST tegengekomen. Heel raar mijn vriendin wil weinig weten van het fietsen, maar bij hun zwermde er een hele horde kippen om heen, hoe zou dat nu komen?
Waar was dat ongeveer, want nu maak je me wel erg benieuwd!! Reed je bij de klim langs een woonwagenkamp? (want dan is het de genestetlaan)Beetje late post, maar ben tijd lang weggeweest. Hoop te lezen dus...
vandaag dus de heuveltocht gedaan van de DTC, hele leuke tocht. Ergens bij Amersfoort echt een soort zware klim, lees steil (ik denk zo'n 10%). Onder weg nog die mannen van GTST tegengekomen. Heel raar mijn vriendin wil weinig weten van het fietsen, maar bij hun zwermde er een hele horde kippen om heen, hoe zou dat nu komen?
Waar was dat ongeveer, want nu maak je me wel erg benieuwd!! Reed je bij de klim langs een woonwagenkamp? (want dan is het de genestetlaan)Beetje late post, maar ben tijd lang weggeweest. Hoop te lezen dus...
Vandaag lekker een rondje Veluwe gedaan: 't Harde, Epe, Elburg, Nunspeet. 60 km totaal. Prachtig fietsweer!
O ja, 40 km/h tegen die wind in van gisteren? Dat heb ik nog nooit gekund en het zal er ook wel nooit meer van komen , vrees ik
Gr, Diogenes
O ja, 40 km/h tegen die wind in van gisteren? Dat heb ik nog nooit gekund en het zal er ook wel nooit meer van komen , vrees ik

Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Erik vD op 28 April 2005
dat was bij de Prins willem alexander laan, in de buurt van de Utrechtse weg, een woonwagenkamp kan ik me niet herinneren!
dat was bij de Prins willem alexander laan, in de buurt van de Utrechtse weg, een woonwagenkamp kan ik me niet herinneren!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 28 April 2005
Gr, Diogenes
@ Stefan, je moet die praatjes niet geloven. Als je nog meer dan 40 tegen die wind in zou rijden, dan moet je een gemiddelde van tegen de 50 kunnen rijden, en dat kunnen ze helemaal niet dus is gewoon beetje grootspraak van ze.

@ Stefan, je moet die praatjes niet geloven. Als je nog meer dan 40 tegen die wind in zou rijden, dan moet je een gemiddelde van tegen de 50 kunnen rijden, en dat kunnen ze helemaal niet dus is gewoon beetje grootspraak van ze.
Gisteren in de tuin gekarreweid en veel op de knietjes gezeten. Nou, dat voelde ik vandaag. Tuinieren is niet goed voor fietsbenen. Kort ritje van maar 55,4 km gemaakt. In het weekend gaan we eens echt rijden. Lekker warm weer!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955