Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Livestrong

sjako
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2005 22:57

sjako 01 apr 2005 19:14

Helaas, mensen ik ben door m'n voorraadje heen.

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 14 jun 2005 01:37

Ik weet niet meer bij wie het nou in de handtekening stond, maar de shirts zijn eindelijk te bestellen. Heel netjes een dames en een heren model. Twee nadelen:
- weet ik eindelijk ongeveer de maat voor mannenshirts komen ze met damesmaten (S zal dan ineens wel erg klein zijn)
- 90 dollar  Beetje veel toch wel als je niet eens zeker weet of de maat goed is
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 14 jun 2005 01:45

Als het niet past is het nog geen verkeerde geste.
Maar ik denk dat je dan die 90 euro maar beter direkt naar het kankerfonds kan storten.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 jun 2005 02:27

Ik zie hier nu net die sokken op laf.org staan. Zou ik wat cool vinden om mee te koersen!!
Het zijn bovendien Air-E-Ator van DeFeet, dus topkwaliteit. Even kijken hoe ik daar aan geraak.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 jun 2005 02:43

Daarnaast heb je ook nog de 10/2-kledinglijn die uitkomt. "10/2" verwijst naar 10 oktober 1996, de datum waarop Lance de diagnose van z'n ziekte te horen kreeg.

Daar waar eerst door Nike gezegd was dat deze kledij tegen eind april in de rekken zou liggen, is dat sindsdien al uitgesteld en er wordt nu gezegd "mogelijks tegen de start van de Tour". Eigenlijk de gebruikelijke leveringsproblemen en -vertragingen van Nike...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

giantocronce
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 05 aug 2004 02:25

giantocronce 14 jun 2005 02:57

Het 10/2 setje is al volop leverbaar alleen nog niet bij iedereen gezien.
Ik zag ze bij Hopmans in Bergen op Zoom en Allbikes in Rotterdam en heb dus gelijk een setje gekocht!!!!
Ziet er echt super uit! alleen een beetje prijzig (76 voor shirt en 102 voor shorts)
Maar ik MOEST het hebben, zeker omdat mijn geboortedatum erop staat....en uiteraard omdat mijn fiets zwart/geel is....
...dit wordt de nieuwe...<a target="_blank" href= "http://img.photobucket.com/albums/v222/ ... kie</a><br>
<br>

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 jun 2005 03:08

Quote: Origineel geplaatst door GiantOcrnce op 14 Juni 2005
Het 10/2 setje is al volop leverbaar alleen nog niet bij iedereen gezien.Ik zag ze bij Hopmans in Bergen op Zoom en Allbikes in Rotterdam en heb dus gelijk een setje gekocht!!!! Ziet er echt super uit! alleen een beetje prijzig (76 voor shirt en 102 voor shorts)Maar ik MOEST het hebben, zeker omdat mijn geboortedatum erop staat....en uiteraard omdat mijn fiets zwart/geel is....



Zozo... thx. Morgen even mn fietstovenaar in Gent bellen... Was toch zinnens enkele fietsenhandelaars af te bellen (de een voor dit, de ander voor dat).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

djvandepol
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 feb 2005 18:11

djvandepol 14 jun 2005 21:02

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 14 Juni 2005
Daarnaast heb je ook nog de 10/2-kledinglijn die uitkomt. "10/2" verwijst naar 10 oktober 1996, de datum waarop Lance de diagnose van z'n ziekte te horen kreeg.




Kleine correctie volgens mij. Hij kreeg op 2 oktober de diagnose. Vandaar ook de 10/2 , de ameriken noteren alleen de maand eerst daarna de dag.
Maar waarschijnlijk wist je dat al

Toevallig vandaag gelezen in zijn boek

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 14 jun 2005 22:11

Die kleding ziet er wel goed uit! De broek wordt hem niet, want ik heb al een nike-broek (neem aan dat het nike is) en lange tochten kan ik daar niet mee fietsen zonder zadelpijn. Maar ja, moet ik ook maar eens damesbroeken gaan kopen
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 jun 2005 22:55

@ DJvandePol: thx voor de correctie, was typfoutje.

kVind het een origineel idee om daar een kledinglijn rond te ontwerpen. Als je ooit mensen uit je naaste omgeving hebt verloren aan die ziekte, dan weet je hoe sterk dergelijke data (diagnose, start chemo, operatie) in je geheugen gegrift staan... data die mn leven veranderden. Met dat bewustzijn wens ik ook te fietsen: vandaar dat ik altijd wel iets aan mijn fiets heb daar ernaar verwijst.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 jun 2005 19:31

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 14 Juni 2005
Daarnaast heb je ook nog de 10/2-kledinglijn die uitkomt. "10/2" verwijst naar 2 oktober 1996, de datum waarop Lance de diagnose van z'n ziekte te horen kreeg.

Daar waar eerst door Nike gezegd was dat deze kledij tegen eind april in de rekken zou liggen, is dat sindsdien al uitgesteld en er wordt nu gezegd "mogelijks tegen de start van de Tour". Eigenlijk de gebruikelijke leveringsproblemen en -vertragingen van Nike...




Zonet de fietsenhandelaar Plum in Gent (Nederkouter) gebeld, die deze "10/2"-kledij besteld had. Er zouden daar enkele exemplaren zijn binnengekomen (zei dat er ook speciale handschoentjes bij zaten?!); er ligt alvast een setje op mij te wachten.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

djvandepol
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 feb 2005 18:11

djvandepol 15 jun 2005 21:25

Lucky you Ik heb er voorlopig het geld niet voor

Plaats reactie