Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Trek 5200 bij Math Salden?

martijn09
Forum-lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 14 jul 2004 17:06

martijn09 17 sep 2004 12:43

Quote: Origineel geplaatst door onamihs op 16 September 2004
Quoten: Origineel geplaatst door Martijn09 op 16 September 2004Quote: Origineel geplaatst door Tyr W op 16 September 2004
Veel mensen vinden Bush dom omdat ze niet kunnen bevatten hoe zo'n man zoveel -in hun ogen- onzin uit kan kramen.:)


Ik begrijp het niet wat je hier boven verklaard. Het is toch normaal als leider van de werld te moeten optreden. Ja en als je dan iemend het niet naar de zin maakt op een specifiek gebied pech. Want vergeet niet diezelfde (persoon) natie profiteerd wel mee van wat de USA allemaal bereikt. Een vrije vertaling van een kollum van Theo van Gogh. Nou laat die champagne maar stromen. Bush staat toch #1 in de polls.




Dit is voor het forum van politiek.pagina.nl, dus laten we het hier lekker over fietsen hebben ...en ja, Van Gogh zegt vaker domme dingen...
Deze advertentieruimte is te huur.

aernout
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:15

aernout 23 okt 2004 21:27

Een Trek 5200 is een heerlijke fiets.
Ik heb er zelf eentje gehad (2002 uitvoering, helaas gestolen). Goed frame (uiteraard) en ik vond de Bontrager Race-Lite wieltjes ook erg fijn; redelijk licht en stijf en toch comfortabel. ndanks dat ze een flink pak slaag hebben gehad (potholes in de Ardennen en slecht wegdek op kleine Engelse country roads) bleven ze keurig recht. En de Ultegra groep is natuurlijk ook niks mis mee.
Het enige nadeel vind ik dat er veel te veel teksten("Trek, "Shimano") op staan. Ik had zelf de zwarte uitvoering en die viel in dat opzicht wel mee.
Ik heb nu een 5200/5500 frameset, Race-X-Lite EN Ksyrium SSC wielen en heb een 'project one' paintjob die minder druk is dan de originele. Heerlijk fietsje :) 

bianchi_euro
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 okt 2004 18:12

bianchi_euro 08 nov 2004 23:16

Quoten: Origineel geplaatst door onamihs op 16 September 2004

Ik begrijp het niet wat je hier boven verklaard. Het is toch normaal als leider van de werld te moeten optreden. Ja en als je dan iemend het niet naar de zin maakt op een specifiek gebied pech. Want vergeet niet diezelfde (persoon) natie profiteerd wel mee van wat de USA allemaal bereikt. Een vrije vertaling van een kollum van Theo van Gogh.
Nou laat die champagne maar stromen. Bush staat toch #1 in de polls.



Nou vraagt ie er toch echt zelf om hoor! Dit gaat gewoon eenvoudig weg te ver!!! Zitten we nog vier jaar met die mafketel opgescheept! Nu maar hopen dat ik niet uit het forum wordt geknald (vote BIANCHI_EURO for President)!
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... p?pos=-228" onclick="window.open(this.href);return false;

bianchi_euro
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 okt 2004 18:12

bianchi_euro 08 nov 2004 23:22

Tja,
En het ging nog wel allemaal over de Trek 5200...
Da's nou nog eens een keertje van de Trek in de Drek!
Waarom hebben we het dan ook niet gewoon over Bianchi? Daar is in ieder geval niets mis mee of op aan te merken.
Ciao, B.
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... p?pos=-228" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 nov 2004 00:13

Quoten: Origineel geplaatst door BIANCHI_EURO op 08 November 2004


Tja,
En het ging nog wel allemaal over de Trek 5200...
Da's nou nog eens een keertje van de Trek in de Drek!
Waarom hebben we het dan ook niet gewoon over Bianchi? Daar is in ieder geval niets mis mee of op aan te merken.
Ciao, B.

Nou die Berlusconi is ook niet helemaal toppie joppie
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

bianchi_euro
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 okt 2004 18:12

bianchi_euro 09 nov 2004 01:28

Krijg nou wat! Ja hé verzoekjes die draaien we niet hoor... Bij die kale uit Italië verzin joe de grietjes maar mooi zelf. Haha!
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... p?pos=-228" onclick="window.open(this.href);return false;

bianchi_euro
Forum-lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 okt 2004 18:12

bianchi_euro 09 nov 2004 01:38

Gelijk heb je wel natuurlijk. Als je in Italië gaat fietsen zie je door het gehele land werkelijk van Noord naar Zuid de pace vlaggen (regenboog vlag) achter de ramen hangen.
Da's niet omdat ze nog steeds blij zijn dat Chipo toen wereldkampioen is geworden. Het is een stil protest tegen de rechtse regering.
In Holland is het ook al zo'n stelletje uilskuikens met die VVD en CDA.
Wachten op betere tijden maar.
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... p?pos=-228" onclick="window.open(this.href);return false;

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 09 nov 2004 11:57

LOL! Die meiden nemen "no more bush" wel erg letterlijk :-D

cloud
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 nov 2004 16:15

cloud 14 nov 2004 16:32

Quoten: Origineel geplaatst door Aernout op 23 Oktober 2004


Een Trek 5200 is een heerlijke fiets.
Ik heb er zelf eentje gehad (2002 uitvoering, helaas gestolen). Goed frame (uiteraard) en ik vond de Bontrager Race-Lite wieltjes ook erg fijn; redelijk licht en stijf en toch comfortabel. ndanks dat ze een flink pak slaag hebben gehad (potholes in de Ardennen en slecht wegdek op kleine Engelse country roads) bleven ze keurig recht. En de Ultegra groep is natuurlijk ook niks mis mee.
Het enige nadeel vind ik dat er veel te veel teksten("Trek, "Shimano") op staan. Ik had zelf de zwarte uitvoering en die viel in dat opzicht wel mee.
Ik heb nu een 5200/5500 frameset, Race-X-Lite EN Ksyrium SSC wielen en heb een 'project one' paintjob die minder druk is dan de originele. Heerlijk fietsje :) 
 
Ter attentie van Aernout.
Ik ben benieuwd naar jouw Project ne fiets. Ben sinds kort ook in het gelukkige bezit van een soortgelijk frame maar weet nog niet exakt hoe ik hem wil laten opbouwen.
Ben met name benieuwd naar de rijeigenschappen.

hedgehog
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2005 20:35

hedgehog 20 jul 2005 18:33

Quoten: Origineel geplaatst door Campy op 16 September 2004



he heren, kom op, zand erover.
Het internet en ook dit forum is anoniem, met als voordeel dat je zonder voorbehoud je mening kunt geven, maar het is makkelijk om snel 'door te slaan' naar de andere kant en dingen te zeggen die je in het dagelijks leven niet zou doen.
Ga er steeds maar vanuit dat het meestal niet lullig en persoonlijk bedoeld is.
Drink virtueel een biertje mee uit de krat die ik bij deze upload en we vergeten de boel.
Evert

Thanks! Je krijgt inderdaad dorst van die discussie Salden vs Lohman / Limbricht vs A'dam.

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 21 jul 2005 00:13

Niks mis met salden, koop er regelmatig. Ook met garantie afwikkeling nooit problemen gehad. Trek 5200 is ok maar dat is een volkswagen ook. Niks mis mee maar geen uitstraling, geen emotie.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

Plaats reactie