Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Ridley

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 05 mei 2005 17:17

he ridley fans
het word tijd dat er eens wat gepost word in deze topic aanders verdwijnen we naar pagina 15. Je begint je af te vragen of alle ridley rijders hun fiets verkocht hebben of verwisseld voor een itaiwanaanse fiets. ikzelf ben genoodzaakt om mijn ridley even aan de kant te zetten wegens schade aan stuur en shifters. P.s wie weet redelijke prijzen voor campa veloce,centaur silver of chorus 10 speed shifters en waar je ze dan kan halen?
RIDLEY the speed weapon

be.rt
Forum-lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 19 mei 2004 16:53

be.rt 05 mei 2005 18:02

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 05 Mei 2005


Enne volgens mij hebben alle ridley rijders hun fiets verkocht om op echte italiaanse racers te blazen


Al die Ridleyrijders blazen op hun fiets, i.p.v. achter hun computer. Voilà, net terug van de GP de Namur. 20e plaats op 209 deelnemers. Winnaar: Roche (de zoon van) van Cofidis.

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 05 mei 2005 19:24

Wow, netjes Be.rt! Zelf net de Steven Rooks Classic gereden, was ook uiterst aangenaam.

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 05 mei 2005 22:43

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 05 Mei 2005


Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 05 Mei 2005


he ridley fans
het word tijd dat er eens wat gepost word in deze topic aanders verdwijnen we naar pagina 15. Je begint je af te vragen of alle ridley rijders hun fiets verkocht hebben of verwisseld voor een itaiwanaanse fiets. ikzelf ben genoodzaakt om mijn ridley even aan de kant te zetten wegens schade aan stuur en shifters. P.s wie weet redelijke prijzen voor campa veloce,centaur silver of chorus 10 speed shifters en waar je ze dan kan halen?


Bij bike time.nl hebben ze alles van Campa en ze zijn niet duur je kan het thuis laten bezorgen en je kan het afhalen, succes. Enne volgens mij hebben alle ridley rijders hun fiets verkocht om op echte italiaanse racers te blazen

 

bedankt voor de biketime tip. inderdaad scherpe prijzen. Hoe zit het trouwens met de betrouwbaarheid van die internetstore?
RIDLEY the speed weapon

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 05 mei 2005 23:03

bedankt voor de info
RIDLEY the speed weapon

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4447
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 06 mei 2005 12:10

Ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelde boreas dus kan ook nog niet rijden. hoewel kan wel maar nog steeds op mijn oude stalen giant die alle kanten opbeweegt

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 06 mei 2005 20:29

Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 Mei 2005

Ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelde boreas dus kan ook nog niet rijden. hoewel kan wel maar nog steeds op mijn oude stalen giant die alle kanten opbeweegt


hoe lang moet je nog wachten dan?
 
RIDLEY the speed weapon

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4447
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 06 mei 2005 22:27

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 06 Mei 2005


Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 Mei 2005

Ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelde boreas dus kan ook nog niet rijden. hoewel kan wel maar nog steeds op mijn oude stalen giant die alle kanten opbeweegt


hoe lang moet je nog wachten dan?
 

niet te zeggen schijnt dat belgen afspraken wb levertijd niet zo nou nemen (zonder iemand op de vingers te willen tikken) maar fm heeft goede hoop dat hij eind volgende week of begin de week daarop binnen is en dan nog hopen dat ook de polar cs200 al binnen is want die leveren ook niet echt volgens afspraak (begin april) maar goede hoop want bij roseversand hebben ze de 100 serie al op vooraad.

pegasus
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 feb 2005 17:06

pegasus 08 mei 2005 22:42

Quote: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 Mei 2005
Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 06 Mei 2005Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 06 Mei 2005 Ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelde boreas dus kan ook nog niet rijden. hoewel kan wel maar nog steeds op mijn oude stalen giant die alle kanten opbeweegt hoe lang moet je nog wachten dan?
niet te zeggen schijnt dat belgen afspraken wb levertijd niet zo nou nemen (zonder iemand op de vingers te willen tikken) maar fm heeft goede hoop dat hij eind volgende week of begin de week daarop binnen is en dan nog hopen dat ook de polar cs200 al binnen is want die leveren ook niet echt volgens afspraak (begin april) maar goede hoop want bij roseversand hebben ze de 100 serie al op vooraad.



over levertijden gesproken van Ridley, mijn FM gaf aan dat een frame gespoten in een afwijkende kleur zo'n 2 maanden op zich kan laten wachten (gelukkig had ik eind december besteld en de laaste week van februari kon ik mijn fiets ophalen, precies op tijd voor het wegseizoen)

Plaats reactie